Philips start wereldwijde Pinterest campagne! #pinyourcity

Vorig artikel Volgend artikel

Philips is begin oktober gestart met een wereldwijde Pinterest campagne. Onder de naam #pinyourcity kun je als gebruiker op een creatieve manier laten zien wat jouw stad 'liveable & loveable' maakt.

Philips is op zoek naar het meest creatieve Pinterest Board. Wat maakt jouw stad zo bijzonder? Een panel van experts beoordeelt de Pinterest Boards. Het gaat hierbij om de meest originele, inspirerende en creatieve boards die uiteraard laten zien wat jouw stat zo 'liveable & loveable' maakt.

In totaal zijn er 10 prijzen te winnen. De winnaar van de campagne ontvangt een health & well-being pakket ter waarde van €1.000,-. De Pinterest wedstijd loopt tot 16 november 2012.

Hoe werkt de campagne? Op de website pinyourcity.philips.com staat uitgelegd hoe je mee kunt doen aan de wedstrijd.

Onderstaande stappen moet je doorlopen:
1. Repin het contest logo #pinyourcity
2. Maak een moodboard met minstens 10 foto's, 1 van deze foto's moet de #pinyourcity afbeelding zijn.
3. Gebruik #pinyourcity in je moodboard en vermeld de contest. Bijvoorbeeld "I love Amsterdam"
4. Vul je gegevens en de pinboard link in op de webiste of tweet deze naar @livablecities
5. Share het logo & volg @livablecities voor het laatste nieuws.

Belangrijk is dat de foto's uit eigen hand komen. Philips is op zoek naar originele content. Het repinnen van foto's mag wel maar is uiteraard geen unieke content.  

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies