Thuiswinkel vakbeurs genomineerden gratis webwinkel bekend

Vorig artikel Volgend artikel
Thuiswinkel vakbeurs genomineerden gratis webwinkel bekend

De drie webwinkelideeën zijn bekend die kans maken om tijdens de Thuiswinkel vakbeurs in drie dagen een complete webwinkel ter waarde van 12.500 euro te bouwen. Deze kanshebbers geven op dinsdag 22 april - de eerste dag van de Thuiswinkel vakbeurs - een korte presentatie van hun case waaruit een vakjury het beste idee kiest. De winnaar bouwt op de beurs in drie dagen de webwinkel en zal uiterlijk op de laatste dag live gaan.

Kanshebber is het concept voor een webwinkel van scheidsrechterkleding en -toebehoren. Hoewel vele scheids-en grensrechters wedstrijden leiden, ontbreekt een webshop waar zij zowel kleding als fluitjes, grensrechtervlaggen, kaarten, kaartenboekjes, en dergelijke kunnen kopen.

Het concept voor een webshop van natuurgeneeskundige producten maakt eveneens kans op de prijs. Insteek is de verkoop zonder winstoogmerk van hoogwaardige producten uit de hele wereld die gezondheid en welzijn ondersteunen en bevorderen.

Tevens genomineerd is het webwinkelidee voor het pimpen van Ipod’s, mp3-spelers en gameboys. In een vormgevingsgenerator kan de bezoeker een eigen sticker ontwerpen, die in full color op verschillend stickermateriaal wordt gedrukt en opgestuurd.

Specialisten van ondermeer ABN AMRO, Dokter Klik, ICTRecht, Mijn Winkel, Speurders.nl, TNT Post Pakketservice en X-Qlusive Style ondersteunen de winnaar bij de bouw van de website.

Paul Petermeijer, managing director van BBP en organisator van TCD over de genomineerden: “De inzendingen waren verrassend professioneel en het is ongeëvenaard dat we tijdens de beurs getuige zijn van de start van nieuwe ondernemingen. Met de gebundelde kennis worden deze start-ups zeker succesvolle webwinkels. Dit laat zien hoe tijdens TCD alle disciplines samenkomen en dienen ze wellicht volgend jaar als succescase voor andere starters.

De Thuiswinkel vakbeurs is onderdeel van TCD, dat plaatsvindt op 22, 23 en 24 april 2008 in de Jaarbeurs Utrecht (hal 3 en 4), de toegang is gratis.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies