Events12.11.2009

IAB Interact 2009


iab-interact-2009.jpg
iab-interact-2009.jpg

Het jaarlijkse IAB congres IAB Interact vindt plaats op 25 november, in Het Sieraad te Amsterdam. Dit jaar met als thema: It’s the people, stupid!

Een keur aan nationale en internationale sprekers zullen hun licht laten schijnen over de ontwikkelingen op het gebied van online marketing. Ook de zes IAB Taskforces zullen op het gebied van mobile, search, online video, gaming, affiliate marketing en behavioural targeting updates, cases en workshops verzorgen.

Op www.interact2009.nl is meer info te vinden over het programma, de lokatie en de mogelijkheid jezelf aan te melden.

Een greep uit een boeiend programma:

* In het plenaire programma zullen 7 visionairs hun licht laten schijnen over de ontwikkelingen in het online landschap, onder wie Marco Derksen, Christian Godske, Ben van der Burg, Jeroen de Bakker en Paul Molenaar.

* In het parallelprogramma zullen 9 sprekers praktijkcases voorschotelen en daarbij de ‘online mensch‘ als uitgangspunt nemen. Deze bijdragen worden verzorgd door sprekers van onder andere Hyves, Boondoggle, Rabobank, Philips, Telegraaf en Efactor.

* Op de IAB Marketplace verzorgen de 6 IAB Taskforces doorlopend informele sessies op het gebied van search, mobile advertising, behavioural targeting, online video, gamevertising en affiliate marketing. Dit is ook de plek om met andere congresbezoekers te netwerken.

* Aan het einde van het congres worden prijzen uitgereikt aan personen die zich in 2009 verdienstelijk hebben gemaakt voor het vak: de online personalities of the year.

Verder lezen over Interactief

Tweede seizoen ​House of the Dragon zie je vanaf 17 juni

Het achtdelige tweede seizoen van House of the Dragon gaat op 17 juni a.s. in première op HBO Max. Francesca Orsi, Executive Vice President, HBO Programming, Head of HBO Drama Series & Films, introduceerde vandaag HBO'...

Entertainment21.03.2024

Tweede seizoen ​House of the Dragon zie je vanaf 17 juni

Kies je kant in een "duellerende" trailer
​Netflix’ Choose or Die is een nieuwe Jumanji

Netflix komt met een nieuwe film genaamd Choose or Die en die draait om gamen. In tegenstelling tot wat je zou denken als je de titel leest, is het echter geen interactieve film en dat is wat ons betreft een gemiste kans...

Entertainment30.03.2022

​Netflix’ Choose or Die is een nieuwe Jumanji

Waarom nou niet interactief?
LEGO en Nintendo onthullen het volledige Super Mario assortiment

In maart van dit jaar kondigden LEGO en Nintendo een unieke samenwerking aan. Ontwerpers van Nintendo & LEGO bundelen hun krachten om een nieuwe fysieke speelervaring te creëren die Super Mario tot leven brengt in de we...

Gadgets16.06.2020

LEGO en Nintendo onthullen het volledige Super Mario assortiment

​Vijf Nederlandse escaperooms die de moeite waard zijn

Als je niet claustrofobisch bent ingesteld én wel houdt van een uitdaging in puzzelvorm, dan ben je vast wel eens in een escaperoom geweest. Het is hét bedrijfsuitje van de laatste jaren en wordt zelfs ingezet voor tea...

Entertainment24.12.2019

​Vijf Nederlandse escaperooms die de moeite waard zijn

Nieuw augmented reality-spel van LEGO: Hidden Side​

Goed nieuws waar de echte LEGO fans al even op hebben gewacht: het augmented reality-spel LEGO Hidden Side is nu verkrijgbaar! Het is het eerste spel waarin de online en offline wereld worden gecombineerd via augmented r...

Gadgets06.08.2019

Nieuw augmented reality-spel van LEGO: Hidden Side​

Netflix strikt Bear Grylls voor nieuwe interactieve serie: You vs Wild

Na het succes van Bandersnatch, Netflix's eerste interactieve aflevering van Black Mirror, is de streamingdienst nu bezig met een volledige interactieve serie. Dat doen ze in samenwerking met outdoor survival expert Bear...

Entertainment19.03.2019

Netflix strikt Bear Grylls voor nieuwe interactieve serie: You vs Wild

Multiple Choice Interactive Ad voor Resident Evil 2

Eind vorige week werd de release uitgebracht van de langverwachte Resident Evil 2 game, de opvolger van de cult survival survival horror game, van meer dan 20 jaar geleden. De digitale effecten van het spel hebben een la...

Advertising29.01.2019

Multiple Choice Interactive Ad voor Resident Evil 2

Zelf bepalen hoe je verder wilt kijken
Bandersnatch Easter Egg: een alternatief einde plus speelbare game

Black Mirror: Bandersnatch, de eerste echte interactieve film van Netflix. Het was even wennen omdat dit een verhaal is waarbij je zelf het verloop kiest. In het begin zijn dat nog eenvoudige keuzes als wat je wil voor o...

Entertainment07.01.2019

Bandersnatch Easter Egg: een alternatief einde plus speelbare game