Entertainment03.06.2015

Het is Time to BBQ!


Afgelopen zondag was natuurlijk een drama dag, geen dag zoals je die eind mei zou verwachten. Ben je het alweer vergeten? Wij kunnen ons de kou, wind en regen nog prima herinneren. Maar er is goed nieuws voor iedereen die de herfst zat is en met smart wacht op de echte zomer, vanaf morgen schijnt het weer een positieve omslag te maken, zon en hoge temperaturen zijn voorspeld en wij kunnen niet wachten.

Wat wij het liefste doen met dit soort zomerse weersomstandigheden? Barbecuen! Wat wij niet graag doen met deze zomerse weersomstandigheden? Onze tijd verdoen in de supermarkt, drie keer terug moeten omdat je wat vergeten bent en lang in de keuken staan. Als het eindelijk mooi weer is willen we daar ook van kunnen genieten, buiten. Want je weet nooit hoe lang dat mooie weer in Nederland stand houdt. Helaas. Daarom moeten we iedere minuut optimaal benutten.

Goed nieuws voor ons en voor iedereen die onze gedachte deelt, Albert Heijn heeft hier iets op bedacht…

  • Een speciale pagina met alle benodigdheden voor een complete barbecue
  • En gratis verzendkosten voor nieuwe klanten met de code BARBQ15!

Op AH.nl/barbecue vind je alle producten die je voor je barbecue nodig hebt. Van kooltjes tot hamburgers en van een heerlijk zomers Desperados biertje tot die Cornetto voor na de barbecue. Geen gedoe met lijstjes maken en drie keer naar de supermarkt terugmoeten omdat je lijstje toch niet helemaal compleet was, je bestelt ze vanuit je luie (strand)stoel en laat het gratis bij je thuis bezorgen.

Nu is het enige dat we nog moeten doen onze vingers kruisen en hopen dat de weersvoorspellingen uitkomen. Want die kun je helaas niet bij Albert Heijn bestellen. Misschien iets voor volgend jaar?

bbq alarm
bbq alarm

*Dit is een sponsored artikel

Verder lezen over Campagne

​Versturen van intieme beelden loopt in 1 op de 50 gevallen verkeerd af

Het gegeven dat diefstal fout is en dat de dief daarvoor bij uitstek verantwoordelijk is, zorgt dat er soms voor dat jij alles maar gerust laat slingeren, jij jouw ramen niet langer sluit en jij jouw voor- en achterdeur...

Online22.02.2024

​Versturen van intieme beelden loopt in 1 op de 50 gevallen verkeerd af

Waarom hanteert Rutgers geen gezond tweesporenbeleid in relatie tot sexting?
Podcast: Dit zijn de lichtpuntjes van Louis van Gaal

Vandaag is er een nieuwe (video)podcast beschikbaar gekomen waarin voormalig bondscoach Louis van Gaal voor het eerst in lange tijd een interview geeft. Van Gaal gaat voor de Podcast-serie Lichtpuntjes (van SIRE) in ges...

Video19.02.2024

Podcast: Dit zijn de lichtpuntjes van Louis van Gaal

​Samen bouwen aan de liefde: dit is de Valentijnsdag Love Challenge

In aanloop naar Valentijnsdag lanceerde Intertoys vanuit hartje Rotterdam zijn eerste social campagne gericht op volwassenen, de Love Challenge. In een speciale bloemenkas voor de markthal in Rotterdam, ondergaan koppels...

Marketing13.02.2024

​Samen bouwen aan de liefde: dit is de Valentijnsdag Love Challenge

'De enige roos die nooit verwelkt’
Doe mee met de Alzheimer Challenge: leg 300 kilometer af in april

Op 1 april gaat de derde editie van de Alzheimer Challenge van start. Deelnemers worden uitgedaagd om gedurende de maand april 300 kilometer af te leggen om aandacht te creëren voor Alzheimer, een ziekte die in Nederlan...

Online27.03.2023

Doe mee met de Alzheimer Challenge: leg 300 kilometer af in april

voor een toekomst zonder dementie
Campagne #OneLove nu ook in FIFA 23

EA Sports heeft in samenwerking met verschillende competitiepartners een reeks in-game kits gelanceerd met krachtige boodschappen over het uitbannen van racisme en discriminatie in het voetbal, zowel op als buiten het ve...

Gaming22.03.2023

Campagne #OneLove nu ook in FIFA 23

Alle spelers kunnen de actie supporten
Havas+Lemz breidt uit met Havas Play

Het branded content en partnerships-team van Havas+Lemz lanceert Havas Play. Dit gloednieuwe label dat wereldwijd gelanceerd wordt, bouwt betekenisvolle relaties tussen merken en mensen op het snijvlak van entertainment,...

Media22.03.2023

Havas+Lemz breidt uit met Havas Play

"Voor elk merk het juiste speelveld"
ChatGPT door KLM gebruikt in Valentijnsdagcampagne

KLM heeft deze week als eerste luchtvaartmaatschappij ChatGPT, het geavanceerde taalmodel (software GPT-3.5) van OpenAI, toegevoegd als onderdeel van een communicatiecampagne. Valentijnsdag Op 14 februari lanceerde...

Marketing16.02.2023

ChatGPT door KLM gebruikt in Valentijnsdagcampagne

resultaten zijn positief
Bizar nieuws dat echt waar is: Waddenvereniging voert slim campagne

De Waddeneilanden zijn een plek waar je absoluut een keer geweest moet zijn. Het staat met stip op 1 in de Bucketlist van dingen die je gezien en gedaan moet hebben in eigen land. Je kan er écht het gevoel hebben op vak...

Online14.02.2023

Bizar nieuws dat echt waar is: Waddenvereniging voert slim campagne