Honda's hypnotiserende never-ending nieuwe campagne

Honda's hypnotiserende never-ending nieuwe campagne

Vorig artikel Volgend artikel

"The road to better never ends" en hoe kun je zoiets beter uitbeelden dan met een videocampagne die oneindig is, met een auto die rijdt op een eindige weg?

Honda en McGarryBowen London maakten een campagne voor Honda's nieuwe CR-V die niet stopt, hij gaat oneindig door. Het is de opvolger van de award-winnende campagne " Illusions" uit 2013 en ook deze campagne is gebaseerd op optische illusie.

De campagne heet de "Endless Road" en volgt een auto die op hypnotiserende wijze op een oneindige bocht door de bergen rijdt. Dit moet de 'never ending' tocht naar de meest geavanceerde Honda CR-V uitbeelden.

Je bekijkt de campagne het beste op YouTube, waar gebruik gemaakt wordt van real time data om de plek, het tijdstip en de weersituatie van de plek waar je op dit moment zit weer te geven. Waar ter wereld je ook bent.

Bekijk de never-ending video van Honda op Honda's YouTube account. Wij werden op een gegeven moment een klein beetje duizelig van de video.

Annemerel de Jongh

Annemerel schrijft op haar eigen lifestyle blog en werkt daarnaast als freelance redacteur. Je maakt haar blij met goed eten en witte gadgets.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies