De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Webwinkel Zalando heeft dit jaar voor de tweede keer op rij, de prijs voor meest irritante reclame, de Loden Leeuw, in ontvangst mogen nemen. Het is voor het eerst dat een bedrijf twee keer op rij met de onderscheiding aan de haal gaat. In de categorie meest irritante BN’er in een televisie-commercial sleepte Patricia Paay het beeldje in de wacht.
Dit jaar zijn er weer meer dan 125.000 stemmen uitgebracht. Een overweldigende meerderheid daarvan stemde op Zalando (62%). Specsavers, Nederlandse Energie Maatschappij, SIRE en Simpel hadden het nakijken.
Patricia Paay, die samen met haar dochter te zien is in een reclame voor het Miljoenenspel, won met een minder grote voorsprong, maar nog steeds overtuigend: 33% tegenover de 28% van nummer twee Tatjana (Basic-Fit).
Verder lezen over Reclame
Nieuws05.02.2024
Commerciële ontstoppingsmiddelen slecht voor afvoer en milieu
Hersenspoeling door veelvuldig adverteren blijkt te werken!Entertainment07.09.2023
YouTube gaat langere reclameblokken uitproberen
Alleen als je op tv streamt, in ruil voor minder onderbrekingenMarketing23.08.2023
Generatieve AI breekt door in de reclamewereld
Commercials maken kan 10 tot 20 keer goedkoper, zeggen marketeersSocial Media17.08.2023
Influencers moeten kids laten meedelen in hun verdiensten
Advertising14.08.2023
De voordelen en nadelen van adblockers
Video18.05.2023
YouTube op TV krijgt onskipbare advertenties van 30 seconden
Hè bahAutomotive17.05.2023
Tesla wil reclame gaan maken
De adem van de concurrentie wordt te heet en prijsverlagingen werken niet meerOnline12.04.2023