Wat krijg je als je een populaire content creator, een flinke portie humor én een luchtballon combineert? De nieuwste video van Uber Eats, waarin Roxanne Kwant de hoofdrol speelt, geeft het antwoord.
In de video – onderdeel van de ongoing ‘Eerst Iets Lekkers’-campagne – belandt Roxanne in een droom waarin ze zweeft boven de skyline van Rotterdam in een gigantische Uber Eats-luchtballon. Haar missie: eten bezorgen vanaf grote hoogte. De luchtballon, vormgegeven als een reusachtige Uber Eats-tas, is niet te missen in het Rotterdamse luchtruim.
De droom is luchtig en grappig, maar onderstreept tegelijk de boodschap van de campagne: eerst iets lekkers eten maakt elke situatie net wat beter. En dat is precies waar Uber Eats op inzet. De video eindigt met een knipoog: was het allemaal een droom, of toch niet?
De campagne ‘Eerst Iets Lekkers’ werd eerder al gelanceerd met een opvallende video waarin Frans Bauer rappend de hoofdrol vertolkte. Met Roxanne Kwant als gezicht van deze nieuwe video blijft Uber Eats inzetten op herkenbare gezichten en humoristische invalshoeken.
“Het authentieke en humoristische karakter van Roxanne sluit naadloos aan bij het merk Uber Eats,” aldus Aukeline Tolman, General Manager van Uber Eats Nederland. “Ze weet een brede doelgroep te bereiken – precies waar wij naar op zoek zijn.”
Uber Eats is actief in meer dan 70 Nederlandse steden en maakt het mogelijk om maaltijden op vrijwel elke locatie te laten bezorgen – thuis, op werk of in het park. Via de app volg je live je bestelling en ontvang je je favoriete gerechten met een paar tikken op het scherm.