Ron verdiende zijn sporen in de Telecom als Mobile Cowboy. Na bijna 15 jaar was hij toe aan een nieuwe uitdaging als zelfstandig freelance journalist, blogger en tekstschrijver. Het bloed kruipt echter waar het niet gaan kan. De Mobile Cowboys is back! Met lasso en zweep in de aanslag om de ingeslapen telecommarkt weer eens goed wakker te schudden en met scherp te schieten!
Vanaf nu hoef je niet meer op een uitnodiging te wachten als je de audio chatapp Clubhouse wilt gaan gebruiken. Dat maakten de twee oprichters deze week in een blogposting bekend. Tegelijkertijd werd ook het nieuwe Clubhouse logo onthuld. Met deze veranderingen is de beta-fase, waar Clubhouse zich sinds de lancering een jaar geleden nog altijd in bevond, ook meteen verleden tijd.
10 miljoen Clubhouse wachtenden
Voor iedereen die op dit moment nog op de wachtlijst voor een uitnodiging om deel te nemen stond, op dit moment zijn dat er zo’n 10 miljoen, is dit natuurlijk goed nieuws. Die worden overigens niet allemaal tegelijk en automatisch toegevoegd worden. Dat gebeurt in fases, maar iedereen die nu handmatig een inlog-verzoek doet, of de app downloadt, wordt wel direct toegelaten. Sta je al op de wachtlijst en wil je nu direct jouw nieuwe Clubhouse account activeren, dan kun je dat dus doen door zelf een nieuw login-verzoek uit te voeren.
De populariteit van Clubhouse is het afgelopen jaar razendsnel gestegen. Dat werd de afgelopen twee maanden nog eens extra benadrukt. Sinds de lancering van de Android versie, medio mei, verwelkomde het platform alleen al 10 miljoen nieuwe gebruikers.
“We hebben ons wachtlijstsysteem verwijderd, zodat nu iedereen kan deelnemen. Als je een club hebt, kun je de link daarvan nu dus overal delen. Als je een creator bent met een publiek, dan kun je die nu allemaal erbij halen. Als je een openbaar evenement organiseert, kan iedereen eraan deelnemen. Kortom, je kunt vanaf nu al je vrienden, klasgenoten, familieleden, collega’s en iedereen die je leuk vindt in je club verwelkomen”, aldus Clubhouse medeoprichter Paul Rohan.
Nieuw logo
Samen met het opheffen van de beta-fase en het einde van de uitnodigingen heeft Clubhouse ook een nieuw logo gepresenteerd; een zwaaiend handje dat nu ook het app-icoon geworden is.
Verder lezen over Apps
Online30.03.2024
10 manieren waarop Google Maps je helpt op vakantie
Online27.03.2024
Canva neemt Affinity over: Adobe mag wel oppassen
Online25.03.2024
Spotify wil je iets leren met videocursussen over muziek en zaken
Nieuws04.03.2024
Het einde van een tijdperk: het luchtalarm verdwijnt
Online06.02.2024
Tinder gaat je waarschuwen als je ongepaste dingen zegt
Online10.01.2024
2024: Zijn RSS-feeds terug van weggeweest?
Mobile12.12.2023
Fortnite-maker wint: Play Store is te machtig
Online06.12.2023
Tinder in 2023: we houden van anime en.. delulu
Verder lezen over Audio
Gadgets18.04.2024
Nothing komt met nieuwe oordopjes en ze zijn kanariegeel
Gadgets09.04.2024
Fairphone Fairbuds review: oordopjes voor duurzaamheidsfans
Online24.01.2024
Spotify biedt geen luisterboeken: waarom dat gaat veranderen
Gadgets18.12.2023
Tijdmachine: Discman was echt niet antishock, maar dat gaf niks
Gadgets16.11.2023
Sonos teaset nieuw product: is het een hoofdtelefoon?
Gadgets13.11.2023
Tijdmachine: Walkman was onze eerste draagbare muziek
Gadgets09.11.2023
Review: Nieuwe Motiv Home speaker van Teufel een echte alleskunner
Online04.10.2023
Audioboeken op Spotify: 5 x waarom we houden van audioboeken
Verder lezen over Chat
Gaming12.03.2024
Discord wordt nog meer een gameplatform
Online11.01.2024
Je kunt bij ChatGPT AI-chatbots shoppen voor allerlei functies
Welkom in de GPT StoreGaming02.01.2024
5 tips om meer uit je Discord-account te halen
Online20.11.2023
Coolblue integreert AI en komt met Chat G-Piet
Chat G-Piet strooit met gedichtjesOnline06.11.2023
Tijdmachine: wat was jouw ICQ-nummer?
Online16.10.2023
Tijdmachine: MSN Messenger maakte alle ouders boos
DC Business27.09.2023
Zo kan jij je bedrijf versterken met een chatbot
Online19.09.2023