MS Mode doorbreekt taboe en eert de vrouwelijke rondingen met #curvepower

MS Mode doorbreekt taboe en eert de vrouwelijke rondingen met #curvepower

Vorig artikel Volgend artikel

Nog steeds vinden modemerken dat een mannequin niet veel ouder dan 17 jaar mag zijn, 1.92 of langer en het liefst met anorexia. Gelukkig zijn er inmiddels ook campagnes die kiezen voor echte vrouwen met al hun rondingen. Ze zijn vaak mooier en hebben een natuurlijke vrolijkheid. In Nederland is het niet anders, hier scoort een maatje 42 nog steeds in de rekken.

MS Mode heeft de 'guts' om dat maar eens te benadrukken in een nieuwe campagne met de veelzeggende hashtag #curvepower. In de fraai gemaakte video draait het maar om één ding, de vrouw en haar rondingen die genoeg lijken te zijn voor de verleiding. Het hogere doel is natuurlijk ook om de collectie voor deze winter onder de aandacht te brengen. #curvepower

Henk de Hooge

Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade....

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies