Campagne promoot treinreizen
bij vliegtuigpassagiers op luchthavens

Campagne promoot treinreizen bij vliegtuigpassagiers op luchthavens

Vorig artikel Volgend artikel

Eurostar, de hogesnelheidstrein die het Europese vasteland met het Verenigd Koninkrijk verbindt, lanceert een nieuwe tongue-in-cheek campagne. Ze promoten de voordelen van het reizen per trein bij Nederlandse reizigers op de luchthavens van Schiphol en Rotterdam.

Voordelen

De digital out of home creaties benadrukken de voordelen van reizen per trein in plaats van het vliegtuig. Zo heb je een royale hoeveelheid toegestane bagage, een comfortabele reis van stadscentrum naar stadscentrum, lekker veel beenruimte en een lagere C02-voetafdruk. Een Eurostar-reis van Londen naar Amsterdam stoot namelijk 5x minder CO2 per reiziger uit dan een vlucht.

DUTCH AV_2
Een van de billboards!

Nieuwe verbinding

"Deze nieuwe campagne bouwt voort op de succesvolle lancering van onze nieuwe verbinding tussen Londen en Nederland in april. Door de voordelen van hogesnelheidstreinen te laten zien, verwachten we dat nog meer Nederlandse reizigers de overstap van vliegtuig naar trein zullen maken," aldus Guillemette Jacob, directeur Marketing en Product bij Eurostar.

Campagne

De campagne is loopt tot en met 3 augustus 2018 en is ondermeer te zien in de vertrekhallen van Amsterdam Airport Schiphol en Rotterdam The Hague Airport, maar ook op televisie en digitaal OOH.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies