De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Eurostar, de hogesnelheidstrein die het Europese vasteland met het Verenigd Koninkrijk verbindt, lanceert een nieuwe tongue-in-cheek campagne. Ze promoten de voordelen van het reizen per trein bij Nederlandse reizigers op de luchthavens van Schiphol en Rotterdam.
Voordelen
De digital out of home creaties benadrukken de voordelen van reizen per trein in plaats van het vliegtuig. Zo heb je een royale hoeveelheid toegestane bagage, een comfortabele reis van stadscentrum naar stadscentrum, lekker veel beenruimte en een lagere C02-voetafdruk. Een Eurostar-reis van Londen naar Amsterdam stoot namelijk 5x minder CO2 per reiziger uit dan een vlucht.
Nieuwe verbinding
“Deze nieuwe campagne bouwt voort op de succesvolle lancering van onze nieuwe verbinding tussen Londen en Nederland in april. Door de voordelen van hogesnelheidstreinen te laten zien, verwachten we dat nog meer Nederlandse reizigers de overstap van vliegtuig naar trein zullen maken,” aldus Guillemette Jacob, directeur Marketing en Product bij Eurostar.
Campagne
De campagne is loopt tot en met 3 augustus 2018 en is ondermeer te zien in de vertrekhallen van Amsterdam Airport Schiphol en Rotterdam The Hague Airport, maar ook op televisie en digitaal OOH.
Verder lezen over Campagne
Entertainment04.06.2024
Of je die jackpot nou wint of niet: wees een Winner Man
Online22.02.2024
Versturen van intieme beelden loopt in 1 op de 50 gevallen verkeerd af
Waarom hanteert Rutgers geen gezond tweesporenbeleid in relatie tot sexting?Video19.02.2024
Podcast: Dit zijn de lichtpuntjes van Louis van Gaal
Marketing13.02.2024
Samen bouwen aan de liefde: dit is de Valentijnsdag Love Challenge
'De enige roos die nooit verwelkt’Online27.03.2023
Doe mee met de Alzheimer Challenge: leg 300 kilometer af in april
voor een toekomst zonder dementieGaming22.03.2023
Campagne #OneLove nu ook in FIFA 23
Alle spelers kunnen de actie supportenMedia22.03.2023
Havas+Lemz breidt uit met Havas Play
"Voor elk merk het juiste speelveld"Marketing16.02.2023
ChatGPT door KLM gebruikt in Valentijnsdagcampagne
resultaten zijn positiefVerder lezen over Reizen
Online26.11.2024
Dit zijn volgens Booking.com dé reistrends voor Nederlanders in 2025
Technology22.11.2024
Deze AI-functies van Booking.com maken het plannen van je volgende reis slimmer & eenvoudiger
Nieuws22.08.2024
OV-chipkaart-opvolger komt later door onenigheid met bunq
Online31.07.2024
Booking wordt flink aangepakt: dit is waarom de reissite onder vuur ligt
Artificial Intelligence23.06.2024
Booking.com heeft een haat-liefde-verhouding met AI
Cybercrime05.06.2024
Zo voorkom je dat je te maken krijgt met vakantiefraude
Lifestyle29.05.2024
Voordelig reizen door heel Nederland. Met deze tips kunnen autoreizigers geld besparen op hun reis
Gadgets24.05.2024
Dronen op IJsland is niet zo makkelijk als je denkt
Verder lezen over Schiphol
Technology05.08.2024
Schiphol test eerste Ground Power Unit op waterstof
Technology21.11.2023
Schiphol maakt veel lawaai, maar het kan nog veel erger
Nieuws29.09.2023
JetBlue dient nieuwe klacht in tegen de Nederlandse staat
Nieuwkomer dreigt door nieuwe regelgeving van Schiphol verdreven te wordenNieuws04.04.2023
Schiphol gaat nachtsluiting invoeren
Technology13.03.2023
Schiphol test AI-technologie in securityproces
AI moet lange wachtrijen en geannuleerde vluchten helpen voorkomenLifestyle27.02.2023
Een goedkope zomervakantie in eigen land. Of toch daarbuiten?
Technology22.02.2023
Proef met zelfrijdende rolstoelen op Schiphol
Gadgets15.06.2022