Telegraaf in zee met MADS

Vorig artikel Volgend artikel
Telegraaf in zee met MADS

Telegraaf heeft een overeenkomst gesloten met MADS voor mobile advertising op de mobiele sites van De Telegraaf en Sp!ts. Adverteerders krijgen hierdoor de beschikking over meerdere nieuwe advertentievormen waaronder een branded clickable banner.

Deze vorm an advertenties staat meestal bovenaan of direct onder in het schermpje, wordt volledig aangepast aan het betreffende merk en neemt een derde van het scherm in beslag. Dat laatste is overigens relatief veel ruimte. Dit type banners kan ook worden getoond aan specifieke doelgroepen door middel van targeting. Het systeem biedt daarnaast de mogelijkheid voor interactiemogelijkheden met de consument via click-2-call (direct contact via telefoon) en click-2-email (e-mailadres opslaan voor meer informatie).

Onze mobiele sites worden goed bezocht. Met een bereik van meer dan 250.000 unieke bezoekers en bijna 4 miljoen pageviews per maand kunnen wij adverteerders nog meer bereik bieden. Door de techniek van MADS kunnen adverteerder en consument op een unieke wijze met elkaar in contact komen. De eerste adverteerders uit de branches automotive, retail en finance hebben al interesse getoond”, aldus Aschwin de Bruijn, Sales Manager Online Marketing & Sales.

Mobile advertising staat nu nog in de kinderschoenen in Nederland, maar met de komst van iPhone en andere smartphones is mobiel adverteren flink in opmars. Wij verwachten dat mobile advertising binnen 24 maanden een vast onderdeel zal zijn van elke advertentiecampagne in Nederland en binnen 48 maanden net zo groot, zo niet groter zal zijn dan internet advertenties”, aldus Ashu Mathura, CEO van MADS.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies