By: Henk de Hooge
Vanaf vandaag heeft Dutchcowboys een geheel nieuw logo. Officieel is het inmiddels de 4e uitvoering en wat onze crew betreft blijft het hierbij, this is the final! Het nieuwe logo, ontworpen door Daan de Vogel (@daantweet) die als Creative Director verbonden is aan ons creatief bureau, krijgt meerdere uitvoeringen die alles te maken hebben met de omgeving.
Zo zal het logo op T-shirts een vervaalde indruk maken terwijl het op de muur van de redactie juist een verkalkte indruk maakt. Het nieuwe logo is ook het begin van een definitieve stijlverandering van al onze blogs. Waar dat precies naar toe zal gaan weet ik werkelijk nog niet en dat maakt het ook veel spannender. Die zoektocht willen we ook graag met onze lezers maken. Dat we gaan veranderen is zeker.
Dan het logo en de nieuwe header. Deze is gemaakt door Arjen Schat (The Next Web) en Roeland P Landegent (o.a. Koninginnedag App) in opdracht van DC en de vrienden van de The Next Web aka het jaarlijkse Europese Web 2.0 feest in Amsterdam. Deze double-rainbow header, We Love it !! bevat een Easter-egg waarmee je een kortingscode kunt unlocken die goed is voor 40% korting of 150 euro korting voor The Next Web afhankelijk van het soort toegangsbewijs. Er is geen limiet op het aantal kaarten dus wat ons betreft knalt iedereen er lekker op los. Kudos voor het Team van TNW en eeuwige roem voor Daan.
Genoeg mooie verhalen die in Nederland worden verteld, maar hoe weet je nou welke de moeite waard is? Deze podcasts zijn...
Hoewel de verkiezingscampagne nog jong is, kenmerkt deze zich nu al door de briljante meesterzetten van sommige...
Een mediarel in de Verenigde Staten zorgt ervoor dat diverse mensen op social media aangeven dat ze hun Disney+-account...