Sony start pilot met Foursquare in Europa

Vorig artikel Volgend artikel
Sony start pilot met Foursquare in Europa

Sony is het eerste consumenten elektronica merk dat haar klanten exclusieve aanbiedingen gaat doen op basis van de locatie-gebaseerde-service Foursquare. Klanten kunnen nu 'inchecken' op geselecteerde locaties door heel Europa om speciale aanbiedingen te ontvangen op Sony 3D producten. De samenwerking met Foursquare moet gebruikers sneller uitnodigen om Sony winkels te bezoeken en 'in te checken'. De actie met Foursquare maakt deel uit van een grotere campagne van Sony om dit jaar 3D technologie te promoten.

Nick Sharples, Director of Corporate Communications van Sony Europa: "Foursquare is het ideale platform om onze 3D aanbiedingen te promoten -  de geavanceerde fucnties van Foursquare zijn de perfecte aanvulling op de innovatie enthousiastelingen die de voorhoede zullen vormen van de early adopter community voor 3D. 'Seeing really is believing' als het gaat om Sony 3D TV's, dus deze samenwerking geeft onze klanten de kans om onze 3D technology eerst te ervaren en vervolgens ook een paar mooie aanbiedingen te krijgen".

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies