Inschrijvingen Dutch Interactive Awards 2014 zijn geopend

Vorig artikel Volgend artikel

Vanaf vandaag zijn de inzendingen geopend voor de Dutch Interactive Awards: de prijs voor het beste Nederlandse werk op het Web! Alweer voor het 5e jaar op rij krijgt online Nederland tot en met 14 maart de kans om de beste projecten in te zenden. Deze projecten worden vervolgens niet alleen beoordeeld op design en creativiteit, maar ook aspecten als de business case en behaalde resultaten tellen mee.

Inschrijvingen Dutch Interactive Awards 2014 zijn geopend

Dit jaar kan er worden ingezonden in de volgende 12 categorieën:

  • Service
  • e-Commerce
  • Social
  • Campaign
  • Activation
  • Brand
  • Tools
  • Disrupter
  • B2B
  • Corporate
  • Retention
  • Company of the Year

Vorig jaar is een recordaantal van 200+ cases ingezonden en mochten onder andere het Rijksmuseum, Fabrique, Q42 en KLM Royal Dutch Airlines de prijzen in ontvangst nemen. De zestienkoppige jury, onder andere werkzaam bij Interpolis, Layar, Nuon, Wetransfer en VODW zorgt er ook dit jaar weer voor dat alleen de crème de la crème van de digitale industrie wordt beloond met een Dutch Interactive Award.

Cases moeten uiterlijk 14 maart a.s. aangemeld zijn via www.dutchinteractiveawards.nl. De genomineerden worden bekend gemaakt vanaf 21 maart aanstaande. Uiteindelijk zal de exclusieve awardshow dit jaar plaatsvinden op 15 mei in Amsterdam.

_MG_9668
Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies