Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk vooral blij met bijzondere auto's, verre reizen en coole gadgets. Zijn grootste passies zijn echter innovatie, creativiteit en duurzaamheid.
Als je nieuwsgierig bent naar de toekomst, dan is de nieuwe campagne van Orange zeker een kijkje waard. In de originele campagne #FutureSelf kunnen gebruikers elkaar ontmoeten om te discussiëren over de toekomst twintig jaar vanaf nu.
Door deel te nemen aan de reis die je twintig jaar verder in de tijd brengt, ontmoet je je toekomstige ik. Met digitale elementen kunnen gebruikers een eigen persoon ontwerpen waarmee de dialoog kan beginnen.
Voor de ontwikkeling van de game is gebruik gemaakt van Faceshift (facial motion capture software) en 3D rendering. Daarnaast is er ook een verouderingssimulatie gebruikt. Met al deze technieken wordt er een eigen persoon neergezet die kan interacteren met de gebruikers.
Gebruikers kunnen zelf verschillende vragen stellen. Via deze link kun je deelnemen aan de game.
Verder lezen over Toekomst
Technology17.04.2024
SAP opent een experience center dat volledig is gericht op AI
Technology17.04.2024
AI in de Zorg: Inzichten van HLTH Europe Roadshow 2024
Technology15.04.2024
Die botsproef in de ruimte heeft een Nederlands tintje
Dit is HyperScout H.Technology15.04.2024
Nationale Quantum Cursus nu beschikbaar voor het grote publiek
Quantum wordt de volgende techrevolutieTechnology12.04.2024
2024 is hét jaar om te investeren in een thuisbatterij
En dit is waaromMarketing12.04.2024
135.000 voetstappen voor een duurzame boodschap in de sneeuw
in de strijd tegen plasticTechnology27.03.2024
Stellantis Freedom of Mobility Forum ambitie voor wereldwijde duurzame mobiliteit
DC Business21.03.2024