Annemerel schrijft op haar eigen lifestyle blog en werkt daarnaast als freelance redacteur. Je maakt haar blij met goed eten, nieuwe gadgets en hardlopen
KLM wilde de liefde om te vliegen graag delen met mensen uit heel Canada. Om die liefde te delen creëerden ze een uniek billboard waarmee de gebruikers zelf aan de slag konden.
Het was een heel simpel billboard, een afbeelding van een KLM vliegtuig dat door de lucht vliegt. Maar wat je op het eerste oog niet ziet is dat er een bijzonder ontwerp achter zit. Het Canadese advertentiebureau Bleublancrouge plaatste een tank in het billboard dat vanaf de grond bediend werd. Mensen konden naar de stoel van de piloot lopen en het vliegtuig ‘in werking’ zetten.
De campagne was bedoeld om vluchten naar Europa vanaf Canada te promoten. Deelnemers aan de ‘interactieve billboard actie’ konden twee tickets naar Europa winnen.
Verder lezen over KLM
Nieuws07.02.2024
KLM zet AI in tegen voedselverspilling
Lifestyle23.10.2023
4x tips voor een onvergetelijke vakantie naar Aruba!
Technology13.10.2023
KLM stapt in Zweedse maker van elektrische vliegtuigen
Nederlandse luchtvaartmaatschappij gaat adviseren bij de ontwikkeling van de ES-30Technology10.10.2023
Gezocht: namen voor nieuwe KLM vliegtuigen
KLM laat het personeel meedenken en -beslissenTechnology26.09.2023
KLM zet volgende stap in de vervanging van de Boeing vloot
KLM kiest voor de Airbus A350 voor lange vluchten.Nieuws10.08.2023
KLM gaat minder naar het Midden-Oosten vliegen
Technology26.04.2023
TU Delft-studenten AeroDelft bouwen waterstofvliegtuig met KLM
Technology29.03.2023