Het TNT-leven van Daan en zijn ouders

Het TNT-leven van Daan en zijn ouders

een persoonlijk kijkje in het leven van een ‘TNT-familie’.

Vorig artikel Volgend artikel

TNT presenteert in het kader van zijn Outlook-strategie een nieuwe merkidentiteit, waarin de medewerker en het unieke Europese netwerk centraal staan. De nieuwe tagline, ‘The People Network’, moet de bedrijfscultuur weerspiegelen en de ambitie om de relatie met de klant te versterken. 

De slogan positioneert TNT als een netwerkorganisatie van gemotiveerde mensen die de klant helpen meer business te realiseren. De afgelopen zeventig jaar bouwde TNT het grootste Europese netwerk voor weg- en luchttransport van vracht en pakketten. TNT zet de nieuwe merkidentiteit neer met een grootscheepse reclamecampagne in 8 Europese landen en promotionele activiteiten in 26 landen.

Naast de tv-reclame, zijn er ook bijzondere ‘making of’- filmpjes gemaakt met Nederlander Daan Daams in de hoofdrol. Daan is een échte TNT-werknemer, chauffeur op de vrachtwagen, die met veel trots al jaren voor het bedrijf werkt. Niet alleen Daan, maar ook zijn vader en moeder werkten in het bedrijf. In dit aandoenlijke filmpje geeft Daan een persoonlijk kijkje in het leven van een ‘TNT-familie’. 

Daan vertelt ook hoe hij de hoofdrol heeft gekregen in de tv-reclame van zijn werkgever en hoe het is achter de schermen van zo’n stunt-opname. 

Henk de Hooge

Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast blogger, strateeg, storyteller en een digitale nomade. Je maakt Henk blij met bijzondere...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies