9 internationale merken die in 2014 een nieuw logo kregen

9 internationale merken die in 2014 een nieuw logo kregen

Vorig artikel Volgend artikel

Een aantal grote internationale merken veranderde het logo het afgelopen jaar. Van Airbnb tot Visa en van Netflix tot Volvo, ze gaven allemaal het logo een update. We zetten er een aantal voor je op een rijtje.

Netflix ging van een lichte letter op een rode achtergrond, naar een lichte achtgrond met een rode letter.

netflixoud
netflixnieuw

Visa verwijderde het gele accent in het logo. 

visaoud
visanieuw

Reebok voegde een beetje kleur aan het logo toe.

reebokoud
reeboknieuw

Black & Decker maakte het logo super basic.

black&deckeroud
black&deckernieuw

Nasdaq's oude logo was volledig in caps geschreven, het nieuwe logo heeft dat niet meer en heeft een icoontje voor de titel gekregen.

nasdaqoud
nasdaqnieuw

Airbnb's nieuwe was veel besproken, sommige mensen vonden dat het nieuwe logo iets erotisch had..

airbnboud
airbnbnieuw

Volvo gaf haar oude logo (dat stamde uit het begin van de jaren 90) een subtiele moderne update.

volvooud
volvonieuw

Ook Bacardi paste het logo aan, de vleermuis in het logo is kleiner en gedetailleerde, maar het logo is verder juist strakker geworden.

bacardieoud
bacardinieuw

Foursquare voegde een pinnetje aan het logo toe, dat staat voor de locatiebepaling.

foursquareoud
foursquarenieuw

Meer content

Annemerel de Jongh

Annemerel schrijft op haar eigen lifestyle blog en werkt daarnaast als freelance redacteur. Je maakt haar blij met goed eten en witte gadgets.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies