Dreaming in Mono by McDonalds [Video]

Vorig artikel Volgend artikel

McDonalds is al een tijdje bezig om het begrip "gezond eten" beter te verbinden aan hun merk. De merk-emotie staat immers nou niet echt voor gezond eten. Zie die verbinding maar te maken met op je menukaart een Big-Mac die je dagelijkse benodigde cholesterol-behoefte ruimschoots overstijgt.

In Scandinavie heeft de Fast-Food keten in samenwerking met een aantal merken nu  een meer dan opmerkelijke campagne in de vorm van een wintersportdocumentaire: Dreaming in Mono verpakt in een soort storytelling/brand-entertainment experience. Ga er dus maar even aan staan.

De schitterende filmpjes die zijn opgedeeld in 7 episode's, welke overigens nog niet allen zijn uitgezonden, gaan over de onderlinge sportieve rivaliteit tussen de Scandinavische buurlanden en zijn o.a. te zien in alle McDonalds-restaurants in de Nordics.

Dreaming In Mono - Episode #2 from Dreaming In Mono on Vimeo.


Episode 3 wordt verwacht op 5 februari. [zie ook DCG]

Henk de Hooge

Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast blogger, strateeg, storyteller en een digitale nomade. Je maakt Henk blij met bijzondere...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies