Ster lanceert een interactieve reclame-app

Vorig artikel Volgend artikel
Ster lanceert een interactieve reclame-app

Gisteren introduceerde Ster een interactieve reclame-applicatie. Onder de naam Ster Extra kunnen kijkers tijdens reclameblokken op televisie direct aanvullende informatie opvragen, exclusief voordeel behalen of testaanvragen doen op het tweede scherm. Op ieder ander moment van de dag biedt de app de mooiste, leukste en meest bijzondere commercials van vroeger en nu. De app is te downloaden vanuit de Google Play Store en de Apple App Store.

De adverteerder kan met Ster Extra zijn televisiecampagne verrijken met verschillende interactieve opties en tegelijkertijd kan de adverteerder diverse merkextra’s bieden zoals campagneverdieping en activatie. 

Arian Buurman, algemeen directeur Ster: "Ster Extra is uniek voor adverteerders, het biedt hen mogelijkheden om nog efficiënter en effectiever te communiceren. Het is de kans om op een innovatieve manier in contact te komen met de kijker en aan te zetten tot actie. Je maakt direct kennis met de speciale premiums, die alleen op dat moment beschikbaar zijn. Daarnaast biedt de app veel fun rondom reclame. Met Ster Extra duik je in een wereld vol extra’s tijdens Ster-reclameblokken, direct op je tablet."

Wehkamp over de App: "Bij wehkamp.nl bekijken we continu hoe we op een innovatieve en eigenzinnige manier onze bestaande en nieuwe klanten kunnen verrassen. Ster Extra sluit hier naadloos op aan. Zeker gezien de enorme groei in het gebruik van smartphones en tablets in Nederland."

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies