​'Bedwing het monster social media'

​'Bedwing het monster social media'

Zo vertelt Social mediastrateeg Jeroen Bertrams op The Social Conference

Vorig artikel Volgend artikel

Social media strateeg Jeroen Bertrams heeft de afgelopen anderhalf jaar meer dan 300 onderzoeken gelezen over het gedrag van mensen en merken op social media. De conclusies, inzichten en algemene gedragingen heeft hij gebundeld in het recent verschenen boek 'Bedwing het monster social media'. Hij stelt dat hij mensen en bedrijven met zijn inzichten kan helpen om de controle over social media terug te krijgen. Maar is dat wel zo? Kan je wel controle hebben over social media? Roos van Vugt, moderator en boardmember van The Social Conference, zal hem na afloop van zijn sessie op dit event aan de tand voelen over zijn boek en uitspraken.

The Social Conference (#TSC15) is hét Nederlandse congres over social media strategie voor grotere organisaties. Op donderdag 12 februari 2015 vindt de achtste editie van dit event plaats in Amsterdam. Tijdens de afgelopen zeven edities zijn de belangrijkste onderwerpen de revue gepasseerd. Maar social is here to stay en veel bedrijven zijn inmiddels klaar voor de volgende stap!

Het event gaat over de praktijk van social in combinatie met business, commerce, sales, service en reputatie. En ook de toekomstverwachtingen van social, the internet of things en de verbreding van social data. TSC15 biedt the next steps op het gebied van social media voor bedrijfsleven; verdieping, interactieve social talks, succesvolle (inter)nationale praktijkcases en experts met leerzame inzichten.

Op #TSC15 is er verder veel aandacht voor social commerce. Hoe commercieel succes te boeken met social media. Zo heeft KLM in 2014 25 miljoen verdient via social media, waarbij het overgrote deel binnenkwam via specifieke social commerce acties op route niveau. En ook de sprekers van SneakerDistrict en T-Mobile zoomen in op behaalde successen met social commerce.

En de Social Talks bieden veel ruimte voor discussie en interactie met bezoekers en sprekers. Onderwerpen die aangesneden worden zijn 'Young influentials aan de macht', 'The social brand, hoe 'social' storytelling bijdraagt aan de waarde van het merk' en 'De impact van sharing economy op corporates'.

Erbij zijn

Blijf up to date! Deelname aan The Social Conference betekent kennis en ervaring uitwisselen met collega's en expterts en uitstekende netwerkmogelijkheden. U bent in 1 dag volledig op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Via Dutch Cowboys profiteert u met de code TSC15PRTN van €50,- korting op een 'regular ticket'.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies