De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Met Peter Kim – Richard Millington – Web psycholoog Nathalie Nahai – Marian Spier en meer
Op 14 februari vindt voor de 6e keer The Social Conference plaats. De organisatie heeft dit jaar gekozen om het thema “Social in Business” naar de praktijk te vertalen met een aantal subthema’s waaronder: de accountability van social media, integratie & samenwerking en de laatste wetenschappelijke inzichten rond communicatie op het sociale web.
Keynote spreker van #TSC13 is Peter Kim, auteur van het boek Social Business By Design, en VP of Business Transformation bij R/GA. Peter Kim was de eerste die social business als term breed introduceerde. Zijn boek is een must read voor management als het gaat om het herinrichten van organisaties in het social media tijdperk.
Peter is veelgevraagd als spreker op internationale events, waaronder SXSW en Enterprise 2.0 Rusland en wordt veelvuldig geciteerd door media, waaronder CNN, Les Echos, Handelsblatt, en The Wall Street Journal.
Eerder was Peter Kim Chief Strategy Officer bij Dachis Group, analist bij Forrester Research, en hoofd van de wereldwijde digitale marketing bij PUMA AG. Peter studeerde aan de Universiteit van Virginia en de Universiteit van Pennsylvania.
Het tijdperk van social business tijdperk is hier en nu. Opkomende technologie heeft gezorgd voor innovatie en groei van de activiteiten, doordat de huidige merken meer social zijn dan ooit tevoren. Men ziet positieve ROI op intitiatieven van interne en externe sociale media. Echter, de beste merken beseffen dat toekomstige groei een verschuiving vereist van oude strategieën en een heldere roadmap voor de toekomst die verder leidt dan social business.
Andere sprekers in het programma zijn Richard Millington, Web psychologist Nathalie Nahai, mede organisator van TedXAmsterdam Marian Spier, D66, 1%Club, War Child, Accenture en IBM.
Ook Peter Kentie (Eindhoven365), Jordi Bovenkamp (Boomerang Create), Vincent Boon (GiffGaff), Thomas Marzano (Philips) en Arjan El Fassed delen hun kennis met de zaal.
Het programma bestaat uit keynotes, expertsessies, overviews, praktijkcases en interactieve social talks (paneldiscussies).
Volgers van Dutch Cowboys profiteren van 50,- korting met code: TSC25DUTC
Voor het volledige programma, de sprekers en registreren: www.thesocialconference.com
Verder lezen over Emerce
Events20.06.2023
Dit was Emerce Digital Marketing Live! 2023
Een recap van een van de grootste digitale marketing evenementen van de BeneluxOnline06.02.2018
Retail Nederland let op, conversational commerce komt er aan!
Events21.05.2015
Emerce eTravel met Roomlr, Expedia, Generator en Facebook
Events15.04.2015
Verhoog je conversie met de inzet van gebruikersfeedback
Events15.04.2015
Het tijdperk van digitale verleiding
Events26.11.2014
Emerce Engage 11 december in Amsterdam
Events14.06.2014
Emerce Etravel congres: Het optimaal bedienen van de reiziger
Events27.11.2013