Events14.01.2013

Social Business and beyond op The Social Conference


social-business-and-beyond-op-the-social.jpg
social-business-and-beyond-op-the-social.jpg

Met Peter Kim – Richard Millington – Web psycholoog Nathalie Nahai – Marian Spier en meer

Op 14 februari vindt voor de 6e keer The Social Conference plaats. De organisatie heeft dit jaar gekozen om het thema “Social in Business” naar de praktijk te vertalen met een aantal subthema’s waaronder: de accountability van social media, integratie & samenwerking en de laatste wetenschappelijke inzichten rond communicatie op het sociale web.

Keynote spreker van #TSC13 is Peter Kim, auteur van het boek Social Business By Design, en VP of Business Transformation bij R/GA. Peter Kim was de eerste die social business als term breed introduceerde. Zijn boek is een must read voor management als het gaat om het herinrichten van organisaties in het social media tijdperk.

Peter is veelgevraagd als spreker op internationale events, waaronder SXSW en Enterprise 2.0 Rusland en wordt veelvuldig geciteerd door media, waaronder CNN, Les Echos, Handelsblatt, en The Wall Street Journal.

Eerder was Peter Kim Chief Strategy Officer bij Dachis Group, analist bij Forrester Research, en hoofd van de wereldwijde digitale marketing bij PUMA AG. Peter studeerde aan de Universiteit van Virginia en de Universiteit van Pennsylvania.

Het tijdperk van social business tijdperk is hier en nu. Opkomende technologie heeft gezorgd voor innovatie en groei van de activiteiten, doordat de huidige merken meer social zijn dan ooit tevoren. Men ziet positieve ROI op intitiatieven van interne en externe sociale media. Echter, de beste merken beseffen dat toekomstige groei een verschuiving vereist van oude strategieën en een heldere roadmap voor de toekomst die verder leidt dan social business.

Andere sprekers in het programma zijn Richard Millington, Web psychologist Nathalie Nahai, mede organisator van TedXAmsterdam Marian Spier, D66, 1%Club, War Child, Accenture en IBM.

Ook Peter Kentie (Eindhoven365), Jordi Bovenkamp (Boomerang Create), Vincent Boon (GiffGaff), Thomas Marzano (Philips) en Arjan El Fassed delen hun kennis met de zaal.

Het programma bestaat uit keynotes, expertsessies, overviews, praktijkcases en interactieve social talks (paneldiscussies).

Volgers van Dutch Cowboys profiteren van 50,- korting met code: TSC25DUTC

Voor het volledige programma, de sprekers en registreren: www.thesocialconference.com

Verder lezen over Emerce

Dit was Emerce Digital Marketing Live! 2023

Opkomende social media platformen, nieuwe inzichten in de wereld van SEO door de opkomst van AI, inspirerende leadgeneratie-technieken, e-mailmarketing voor gevorderden en een aantal topmerken die hun online marketing st...

Events20.06.2023

Dit was Emerce Digital Marketing Live! 2023

Een recap van een van de grootste digitale marketing evenementen van de Benelux
Retail Nederland let op, conversational commerce komt er aan!

Conversational commerce is geen hype of nieuwe marketing term. Het is serious business en wordt wereldwijd al veelvuldig toegepast. Het zal binnen een paar jaar leiden tot nog minder bezoek aan de fysieke winkels en de v...

Online06.02.2018

Retail Nederland let op, conversational commerce komt er aan!

Emerce eTravel met Roomlr, Expedia, Generator en Facebook

Bas Lemmens, founder van Roomlr, komt naar eTravel 2015. Net als AirBnB staat Roomlr voor de "sharing economy" en hopen zij een verandering teweeg te brengen in de reisbranche. Wie zijn die nieuwe spelers in de reismarkt...

Events21.05.2015

Emerce eTravel met Roomlr, Expedia, Generator en Facebook

Verhoog je conversie met de inzet van gebruikersfeedback

Bij de 6e editie van Emerce Conversion stond het thema A/B testing centraal met keynotes van Pete Komen (oprichter van Optimizely) en Ton Wesseling (A/B-test goeroe). Een onderwerp dat deze dag minder aandacht kreeg is...

Events15.04.2015

Verhoog je conversie met de inzet van gebruikersfeedback

Het tijdperk van digitale verleiding

Tijdens Emerce Conversion 2015 kwam het onderwerp ‘personaliseren’ tijdens verschillende sessies uitgebreid ter sprake. Waar de online marketeer tot twee jaar terug nog druk bezig was met het experimenteren van A/B-t...

Events15.04.2015

Het tijdperk van digitale verleiding

Emerce Engage 11 december in Amsterdam

Engage gaat over de beste strategieën voor organisaties met grote klantendatabases. Via e-mail, social, web en offline kanalen. Nieuwe inzichten en de beste actuele cases rond effectief gebruik van data, intelligent geb...

Events26.11.2014

Emerce Engage 11 december in Amsterdam

Emerce Etravel congres: Het optimaal bedienen van de reiziger

Afgelopen week werden tijdens het Emerce Etravel event de nieuwste trends en ontwikkelingen in de reiswereld getoond. Vraagstukken rondom het succesvol gebruiken van data en het ontwikkelen van goede social media campagn...

Events14.06.2014

Emerce Etravel congres: Het optimaal bedienen van de reiziger

Emerce Engage: The next step in multichannel klantcontact

Tibert Verhagen, associate professor e-business aan de VU Amsterdam, spreekt op Emerce Engage over de belangrijkste drijfveren van customer engagement en toont hoe je hier in de praktijk betere klantcommunities door krij...

Events27.11.2013

Emerce Engage: The next step in multichannel klantcontact