Events07.02.2013

The Social Conference 2013: een blik en visie op de toekomst door managers en deskundigen die een stap vooruit zijn


the-social-conference-2013-een-blik-en-v.jpg
the-social-conference-2013-een-blik-en-v.jpg

Iedereen heeft het over verbindingen en contacten maar de waarheid is dat ze een gedevalueerd valuta zijn. Dus hoe vinden we de reële waarde en betekenis achter de verbindingen in onze online communities?

Tan Lam, Social Media Manager bij Airbnb, ademt online engagement en hij leidt bij Airbnb dan ook een wereldwijd team van Social Media Content Coördinatoren. Tijdens The Social Conference zal hij uitleggen hoe je echte waarde in en betekenis achter de verbindingen in online communities weet te vinden.

Voor Airbnb, werkte Tan Lam aan het ontwerp van de social media strategie bij Specialized Bicycle Components, met focus op groei van de community, verhoogde betrokkenheid, en merk evangelisatie. Tan is gespecialiseerd in creatieve content marketing, klantenservice, en het versterken van merken door community love.
 
Op 14 februari vindt voor de 6e keer The Social Conference plaats. De organisatie heeft dit jaar gekozen om het thema “Social in Business” naar de praktijk te vertalen met een aantal subthema’s waaronder: de accountability van social media, integratie & samenwerking en de laatste wetenschappelijke inzichten rond communicatie op het sociale web.

Andere sprekers in het programma zijn onder andere Peter Kim, auteur van Social Business by Design, Richard Millington, Web psychologist Nathalie Nahai, mede organisator van TedXAmsterdam Marian Spier, D66, 1%Club, War Child, IBM, giffgaff. Boomerang Create.

Het programma bestaat uit keynotes, expertsessies, overviews, praktijkcases en interactieve social talks (paneldiscussies).

Volgers van DutchCowboys profiteren van 50,- korting met de code: TSC25DUTC

Voor het volledige programma, de sprekers en registreren: www.thesocialconference.com

Verder lezen over Emerce

Dit was Emerce Digital Marketing Live! 2023

Opkomende social media platformen, nieuwe inzichten in de wereld van SEO door de opkomst van AI, inspirerende leadgeneratie-technieken, e-mailmarketing voor gevorderden en een aantal topmerken die hun online marketing st...

Events20.06.2023

Dit was Emerce Digital Marketing Live! 2023

Een recap van een van de grootste digitale marketing evenementen van de Benelux
Retail Nederland let op, conversational commerce komt er aan!

Conversational commerce is geen hype of nieuwe marketing term. Het is serious business en wordt wereldwijd al veelvuldig toegepast. Het zal binnen een paar jaar leiden tot nog minder bezoek aan de fysieke winkels en de v...

Online06.02.2018

Retail Nederland let op, conversational commerce komt er aan!

Emerce eTravel met Roomlr, Expedia, Generator en Facebook

Bas Lemmens, founder van Roomlr, komt naar eTravel 2015. Net als AirBnB staat Roomlr voor de "sharing economy" en hopen zij een verandering teweeg te brengen in de reisbranche. Wie zijn die nieuwe spelers in de reismarkt...

Events21.05.2015

Emerce eTravel met Roomlr, Expedia, Generator en Facebook

Verhoog je conversie met de inzet van gebruikersfeedback

Bij de 6e editie van Emerce Conversion stond het thema A/B testing centraal met keynotes van Pete Komen (oprichter van Optimizely) en Ton Wesseling (A/B-test goeroe). Een onderwerp dat deze dag minder aandacht kreeg is...

Events15.04.2015

Verhoog je conversie met de inzet van gebruikersfeedback

Het tijdperk van digitale verleiding

Tijdens Emerce Conversion 2015 kwam het onderwerp ‘personaliseren’ tijdens verschillende sessies uitgebreid ter sprake. Waar de online marketeer tot twee jaar terug nog druk bezig was met het experimenteren van A/B-t...

Events15.04.2015

Het tijdperk van digitale verleiding

Emerce Engage 11 december in Amsterdam

Engage gaat over de beste strategieën voor organisaties met grote klantendatabases. Via e-mail, social, web en offline kanalen. Nieuwe inzichten en de beste actuele cases rond effectief gebruik van data, intelligent geb...

Events26.11.2014

Emerce Engage 11 december in Amsterdam

Emerce Etravel congres: Het optimaal bedienen van de reiziger

Afgelopen week werden tijdens het Emerce Etravel event de nieuwste trends en ontwikkelingen in de reiswereld getoond. Vraagstukken rondom het succesvol gebruiken van data en het ontwikkelen van goede social media campagn...

Events14.06.2014

Emerce Etravel congres: Het optimaal bedienen van de reiziger

Emerce Engage: The next step in multichannel klantcontact

Tibert Verhagen, associate professor e-business aan de VU Amsterdam, spreekt op Emerce Engage over de belangrijkste drijfveren van customer engagement en toont hoe je hier in de praktijk betere klantcommunities door krij...

Events27.11.2013

Emerce Engage: The next step in multichannel klantcontact