De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Met de “Heaven on Earth” campagne wil Axe op een spraakmakende wijze haar doelgroep bereiken. Naast de TV-commercial waarin beeldschone engelen slechts fantasie blijven, blaast het merk de engelen in dit live branded content project echt leven in. Drie engelen nemen vandaag hun intrek in Heaven on Earth, een luxe villa waar het hen aan niets ontbreekt. Het enige wat nog mist is de ideale man. Op de site van Axe kunnen deze engelen via 7 video streams 24/7 gevolgd worden. Ook op YouTube kan het hemelse leven van de dames gevolg worden.
Axe is hiermee de eerste adverteerder in Nederland die livestreamt via YouTube en zelfs de eerste adverteerder in EMEA met een livestream in een YouTube masthead.
In nauwe samenwerking met het mediabureau Mindshare realiseerde YouTube voor Axe (Unilever) de mogelijkheid tot livestream advertenties via mastheads binnen de YouTube omgeving. Een masthead is een interactieve homepage takeover en genereert gemiddeld 3,5 miljoen views per dag. Door in de masthead 30 seconden livestream ‘weg te geven’ wordt de kijkers’ nieuwsgierigheid gewekt en prikkelen ze de kijker om op de campagne site nog meer livestream te bekijken.
Verder lezen over AXE
Advertising15.01.2016
AXE gooit het roer om met nieuwe commercial
Find Your Magic!Nieuws01.06.2014
De Social Effort campagne van AXE
Online07.12.2013
Axe: Jordi Ollebek nieuwe Nederlandse Astronaut
Online29.11.2013
Axe Apollo Space Academy: Jongensdroom binnen handbereik voor 3 Nederlanders
Online21.01.2013
Axe stuurt jongeren de ruimte in
Social Media14.10.2011
De #wordfeud battle continues
Video26.03.2011
Engelen vallen op aarde
Verder lezen over YouTube
Video08.04.2024
10 populaire wetenschap-YouTubers die je zeker moet volgen
Social Media06.04.2024
Deze week viral: New York, Greta Thunberg en boze buren
Gaming18.03.2024
YouTube-reeks duikt in de Metal Gear-geschiedenis
Video18.03.2024
Hoe Youtube creators wil helpen gewijzigde inhoud met AI bekend te maken
Video13.03.2024
YouTube op televisie krijgt meer focus op reacties
Social Media30.01.2024
TikTok wil dat je horizontale video’s gaat maken
Online19.01.2024
Op deze website spenderen mensen de meeste tijd
Social Media12.01.2024