De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Scoupy, een van de marktleiders op gebied van mobile couponing, bestaat 2 jaar een heeft een nieuwe versie van de App voor iOS en Android gelanceerd. Deze heeft naast enkele functionele- en snelheidsverbeteringen, ook wat nieuwe innovaties. Zo biedt Scoupy nu een branded-App oplossing voor bedrijven. Daarmee spelen ze in op het groeiende bewustzijn bij bedrijven, dat een geheel eigen App niet altijd noodzakelijk is of een toegevoegde waarde biedt voor bestaande en nieuwe klanten.
[Lees ook: Scoupy uitgelegd in 60 seconden]
Een innovatie die ook goed past in het nieuwe beleid, waarin groei door middel van samenwerking met derden centraal staat. Met de investeerders in Scoupy, de beursgenoteerde bedrijven Sanoma en PostNL, heeft Scoupy inmiddels laten zien wat een dergelijke samenwerking kan opleveren.
De innovaties en nieuwe functies die vanaf deze en toekomstige versies van de Scoupy-App beschikbaar worden gesteld, zijn helemaal afgestemd op het groeiscenario van Scoupy: groeien door het delen van door partners aangeboden kortingscontent, maar ook het beschikbaar stellen van vergaarde kennis op bijvoorbeeld technisch gebied.
Valentijn Bras, oprichter en algemeen directeur van Scoupy hierover: “Als je dat delen op een goede manier uitvoert, dan kom je in een samenwerking goedkoper en sneller veel verder dan wanneer je het alleen probeert. Waarom steeds weer dezelfde techniek ontwikkelen of proberen dezelfde groep mobiele consumenten aan je te binden? Als je dezelfde doelen hebt, is het veel efficiënter samen op te trekken. Hoe breder de distributie onder consumenten, hoe groter het gebruik.”
Exclusives
De eerste vrucht van dit nieuwe beleid is Scoupy Exclusives. Hiermee stelt Scoupy haar techniek open voor derde partijen die hiermee een relevante “App-in-de-App” kunnen krijgen. Een exclusief kanaal voor loyalty, sales- en kortingsacties, voor aan Scoupy gelieerde merken. Middels een eenmalige logincode (bijv. klant- of lidnummer) kunnen consumenten binnen de Scoupy-App vervolgens toegang krijgen tot unieke en exclusieve “branded” acties in een eigen branded omgeving. Na eenmalige login blijft het logo van de partner in het menu van de App staan. De partner kan zo gebruik maken van de ontwikkelde kennis en infrastructuur
Verder lezen over Coupons
Online30.11.2013
ActiePagina.nl over de toekomst van online & offline kortingscodes
Online01.11.2013
Groupon komt met Smartdeals & redesign van homepage
Online27.10.2013
Kortingsmarkt wordt steeds volwassener
Online01.10.2013
Consument oriënteert zich online en koopt in winkel [Infographic]
Technology29.07.2013
Google Offers mogelijk snel in Nederland beschikbaar
Online05.07.2013
‘Extreme couponning’: nu ook in Nederland?
Advertising28.03.2013
Fosbury, eenvoudige manier van couponing
Online25.02.2013
Met Reequest zelf gericht op zoek naar de beste deal
Verder lezen over Nederland
Online11.12.2024
Zo ziet ‘de wetenschappelijke methode’ van onze wolvendeskundigen eruit
Lifestyle05.12.2024
Wat kost een verkeersbord eigenlijk?
Automotive04.12.2024
Geen Formule 1 Grand Prix van Zandvoort meer na 2026
Nieuws04.12.2024
Hoe konden Nederlandse wolvendeskundigen er zo faliekant naast zitten?
Automotive25.11.2024
Bestelbusjes mogen langer de zero-emissiezone in
Nieuws20.11.2024
Je zorgverzekering voor 2025 kiezen: hier moet je op letten
Technology18.11.2024
Onderzoek: Mkb heeft behoefte aan ondersteuning bij digitalisering
gebrek aan kennis en expertiseNieuws14.11.2024