Mobile07.09.2012

PostNL neemt aandeel in Scoupy


postnl-neemt-aandeel-in-scoupy.jpg
postnl-neemt-aandeel-in-scoupy.jpg

PostNL heeft, via dochteronderneming Netwerk VSP, een minderheidsaandeel genomen in Scoupy. De gratis Scoupy app biedt consumenten via hun smartphone toegang tot kortingcoupons van winkels, horeca en vrijetijdsbesteding in hun directe omgeving. Scoupy is marktleider in de snel groeiende markt van mobile couponing in Nederland.

Mobile couponing groeit snel. In Nederland is het aantal smartphones gestegen tot 9 miljoen stuks en de verwachting is dat aantal de komende jaren sterk blijft groeien. In Engeland en Amerika heeft de markt van mobile couponing in de laatste twee jaar een stormachtige ontwikkeling doorgemaakt. Mobile couponing werkt via een app op een smartphone, waarmee de consument, op basis van zijn actuele locatie of een geselecteerde stad, gratis vele unieke en actuele kortingscoupons kan bekijken en gebruiken. Het aanbod in de app is een mix van lokale winkels, horeca, landelijke retailketens en vrijetijdsbestedingen. Om een korting te kunnen gebruiken moet de digitale kortingsbon lokaal, dus in de deelnemende locatie, geactiveerd en getoond worden. Scoupy biedt daarmee een altijd actueel, digitaal “kortingsbonnenboekje“.

De samenwerking met Post NL en Netwerk VSP is voor Scoupy een belangrijke stap om meer landelijke retailketens aan te sluiten, om zo het succes onder gebruikers en aanbieders verder uit te bouwen.” Aldus Valentijn Bras, directeur Scoupy.

Door deze samenwerking met Scoupy kunnen we onze klanten, naast de vertrouwde folder, nu ook andere mogelijkheden bieden om consumenten in beweging te brengen. Scoupy is een inspirerend en ondernemend bedrijf, we zijn blij dat zij ons als strategische partner hebben gekozen om verder te groeien.” Zo voegt Yme Pasma, directeur Netwerk VSP, toe.

Verder lezen over Coupons

ActiePagina.nl over de toekomst van online & offline kortingscodes

Enkele jaren geleden hebben we in navolging van de Britse en Amerikaanse markt, ook in Nederland een explosieve groei gezien van online kortingscodes en bijbehorende sites. Inmiddels zijn we enkele jaren verder en is de...

Online30.11.2013

ActiePagina.nl over de toekomst van online & offline kortingscodes

Groupon komt met Smartdeals & redesign van homepage

Groupon heeft eerder deze week bekend gemaakt nu ook in Nederland de zogenaamde 'Smart Deals' aan te gaan bieden. Hiermee biedt het bedrijf haar klanten de mogelijkheid om gepersonaliseerde nieuwsbrieven te ontvangen, wa...

Online01.11.2013

Groupon komt met Smartdeals & redesign van homepage

Kortingsmarkt wordt steeds volwassener

Publishers en adverteerders van kortingscodes en coupons zijn bezig met meer regulering en professionaliteit in de affiliate markt. Door de sterke stijging in de vraag naar kortingscodes vanuit de consument is er de afge...

Online27.10.2013

Kortingsmarkt wordt steeds volwassener

Consument oriënteert zich online en koopt in winkel [Infographic]

Bijna de helft van de Nederlanders oriënteert zich, bij de aankoop van een product in de winkel, eerst online. En bijna 30% bewandelt de tegenovergestelde route en gaat eerst naar winkel en koopt het product dan via int...

Online01.10.2013

Consument oriënteert zich online en koopt in winkel [Infographic]

Scoupy bestaat 2 jaar en lanceert nieuwe versie voor Android & iOS

Scoupy, een van de marktleiders op gebied van mobile couponing, bestaat 2 jaar een heeft een nieuwe versie van de App voor iOS en Android gelanceerd. Deze heeft naast enkele functionele- en snelheidsverbeteringen, ook wa...

Mobile03.09.2013

Scoupy bestaat 2 jaar en lanceert nieuwe versie voor Android & iOS

Google Offers mogelijk snel in Nederland beschikbaar

Google Offers zal mogelijk op korte termijn ook in Nederland beschikbaar komen. De couponsite van het bedrijf bestaat al sinds januari 2011 maar was vooralsnog alleen beschikbaar in de Verenigde Staten. Maar sinds 2 maan...

Technology29.07.2013

Google Offers mogelijk snel in Nederland beschikbaar

‘Extreme couponning’: nu ook in Nederland?

Het is een fenomeen in Amerikaanse supermarkten: couponing. Door actiecodes van websites te halen en bonnetjes uit lokale krantjes te knippen besparen huisvrouwen gigantische bedragen op hun boodschappen. Televisiezender...

Online05.07.2013

‘Extreme couponning’: nu ook in Nederland?

Fosbury, eenvoudige manier van couponing

Vandaag lanceert Fosbury haar website met een dienst die het mogelijk maakt om eenvoudig (vooralsnog alleen) coupons te realiseren die verschijnen in de Apple Passbook App. Later zal ook Samsung Wallet ondersteund worden...

Advertising28.03.2013

Fosbury, eenvoudige manier van couponing