Mobile17.08.2008

Laatste 10 kaarten voor MoMo geveild – opbrengst naar KWF


laatste-10-kaarten-voor-momo-geveild-opb.jpg
laatste-10-kaarten-voor-momo-geveild-opb.jpg

Dutchcowboys-blogger en Mobile Monday-teamlid Maarten Lens-FitzGerald is al weken in gevecht met kanker. Maarten noemt zijn tumor “Theo” en is inmiddels op 3/4 van zijn behandeling. Naast zijn strijd waarover hij via alle mogelijke kanalen communiceert blijft hij nog steeds zeer betrokken bij de organisatie.

Voor de komende MoMo#7 op 1 september over ‘Mobile Value’ waren de kaarten in recordtijd vergeven: de eerste 300 kaarten binnen 12 uur en de laatste 80 kaarten binnen 24 minuten.

Momo ontving daarna veel vragen binnen over de beschikbaarheid van extra kaarten, een mogelijke wachtlijst, etc. Om iets terug te doen voor Maarten én de ongelukkigen die net te laat waren met het reserveren van een kaartje nog de kans te bieden te komen worden nog 10 extra kaarten geveild. De opbrengst gaat naar KWF Kankerbestrijding.

De veiling gaat via marktplaats.nl – meer informatie in de blogpost op de site van Mobile Monday. De veiling loopt tot vrijdag 29 augustus 12.00 uur.

Henkey
Henk de Hooge

Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk vooral blij met bijzondere auto's, verre reizen en coole gadgets. Zijn grootste passies zijn echter innovatie, creativiteit en duurzaamheid.

Verder lezen over KWF

Collectebus wordt QR-code

De coronapandemie heeft nog een ‘slachtoffer’ geeist: de collecebus. Na meer dan 70 jaar heeft het Koningin Wilhelmina Fonds voor de Nederlandse Kankerbestrijding, beter bekend als het KWF, besloten te stoppen met de...

Nieuws24.03.2022

Collectebus wordt QR-code

KWF stuurt de analoge collectebus met pensioen
Youtubers en KWF samen in actie tegen schelden met het k-woord #tegenKK

Helaas is kanker is al jaren één van de meest gebruikte scheldwoorden in Nederland. Met name online lijkt schelden sociaal geaccepteerd te zijn. Maar daar moet maar eens een eind aan komen. Daarom lanceert KWF samen...

Online08.10.2020

Youtubers en KWF samen in actie tegen schelden met het k-woord #tegenKK

Veilig genieten van de zon met KWF Zonadvies

Nu de coronamaatregelen worden versoepeld, zoekt Nederland weer massaal de zon op. In ons enthousiasme zouden we bijna vergeten dat zonlicht ook schadelijk kan zijn. KWF Kankerbestrijding heeft een app ontwikkeld waarmee...

Mobile10.08.2020

Veilig genieten van de zon met KWF Zonadvies

Een lichtgevende Abarth ‘Scorpion Skin’ voor het KWF

In samenwerking met Pablo Lücker introduceerde Abarth vandaag de unieke ‘Scorpion Skin’ editie exclusief in Nederland. De schorpioen staat symbool voor het automerk vanwege de overeenkomsten met zijn bekende eigensc...

Automotive02.07.2018

Een lichtgevende Abarth ‘Scorpion Skin’ voor het KWF

Bankje uit The Fault in our Stars middelpunt in ‘Fight Cancer’ actie

Het Amsterdamse bankje waarop een van de indrukwekkendste scènes uit de filmhit The Fault in our Stars plaatsvond, heeft al veel media-aandacht gekregen. Honderden fans van de film bezochten het bankje aan de Leidsegra...

Online14.11.2014

Bankje uit The Fault in our Stars middelpunt in ‘Fight Cancer’ actie

KWF presenteert internationaal Dream Team

Eerder vandaag presenteerde KWF Kankerbestrijding, in samenwerking met de Amerikaanse kankerbestrijding (AACR) en Stand Up to Cancer, het eerste internationale Dream Team. Dit team van toponderzoekers uit verschillende d...

Online12.11.2013

KWF presenteert internationaal Dream Team

Don Diablo en Jan Kooijman op Facebook in actie voor KWF

KWF Kankerbestrijding lanceert vandaag een unieke campagne op Facebook. In de hoofdrol spelen DJ Don Diablo en acteur Jan Kooijman. Doel is om op een frisse, verrassende manier een nieuw publiek wakker te schudden. KWF...

Social Media19.11.2012

Don Diablo en Jan Kooijman op Facebook in actie voor KWF

‘Thank life for’… Het publiek componeert mee

Thank life for... Dat is het thema van de campagne van Fight cancer, het jonge actielabel van KWF Kankerbestrijding, dat eerder deze week van start is gegaan. Fight cancer roept op om via de website en de mobiele app...

Online22.04.2011

‘Thank life for’… Het publiek componeert mee