Marketing01.07.2021

Webwinkel Vakdagen Summer Edition: de line-up is compleet!


Het kan eindelijk weer: 7 & 8 juli aanstaande heeft OGZ de primeur en gaan de Webwinkel Vakdagen Summer Edition van start. In plaats van winterse omstandigheden hebben we hopelijk een heerlijk zonnetje. En omdat de beurs veel ruimer is opgezet heb je dit keer geen drukke gangpaden of lange rijen.

Digital commerce

De WWV is al 15 jaar hét event op het gebied van digital commerce en helpt bedrijven met het vinden van de informatie, inspiratie, het netwerk en de nieuwe partners die nodig zijn om (exponentiële) groei te realiseren. Nu digital commerce zich het afgelopen jaar als essentieel heeft bewezen voor íedere organisatie en digitale plannen in een stroomversnelling zijn geraakt, is de WWV er meer dan ooit om organisaties te ondersteunen om hun digitale ambities waar te maken.

Het gevarieerde aanbod in lezingen en leveranciers maakt de WWV interessant voor iedere (C-level) manager, ondernemer of specialist die meer resultaat wil halen uit zijn digitale activiteiten. Hoe groot je bedrijf of uitdaging ook is! Ontdek hier wat een bezoek aan de WWV Summer Edition jou kan opleveren. Al overtuigd? Meld je dan direct gratis aan!

Meer dan 120 sprekers

Het lezingenprogramma is goed voor 60 uur aan unieke content, bomvol trends én inspirerende casestudies. Als je een bezoek brengt aan de WWV Summer Edition dan kan je via het programma zien welke sprekers voor jou interessant zijn om aan het woord te horen. Hieronder een kleine greep uit het hele aanbod.

  • Kijo Oudshoorn (VidaXL): hoe je meer dan 80% groei kan behalen met dropshipping
  • Bernadette Bijkerk (Nationale Nederlanden): Single Change VS Multi Change A/B testen.
  • Lauren Mainil (Crunch Analytics): Zo gebruik je data & AI voor het zetten van de meest optimale prijzen en kortingen op al je verkoopkanalen.
  • Marit Pleune (fonq), Heidi van Eijk (Reductify) en Lisa van Veelen (PostNL): Retouren – misschien wel de grootste troef in e-commerce.
  • Rudolf Casteleijn (Leadinfo), Jente Kamphuis (VIP Marketing): Winnen met leadgeneratie!
  • Phil Vonk (Auto.nl): verkopen we autos echt online?
  • Corinne Noordhoff (Rijksuniversiteit Groningen): Waardevol of waardeloos – de 5 uitdagingen in het gebruik van data.
  • Patrick Petersen (Atmost – Handboek E-commerce): De 2021 mogelijkheden leadgen & social selling via LinkedIn.

Exposanten

Op de beursvloer staan ruim 150 exposanten klaar om al jouw e-commerce gerelateerde vragen te beantwoorden. Ze bieden oplossingen op het gebied van:

  • Digital Marketing & Advertising
  • Payment
  • Logistiek & Distributie
  • Customer Care
  • Packaging
  • Marketplaces/ Platforms
  • Webdevelopment
  • E-commerce Software & Ontwikkeling
  • Analytics & Data

Benieuwd welke bedrijven er allemaal staan? Bekijk hier een overzicht van alle exposanten.

Naar de beurs

De Webwinkel Vakdagen Summer Edition is gratis toegankelijk. De deuren van de Jaarbeurs in Utrecht zijn op woensdag 7 en donderdag 8 juli geopend van 10.00 tot 17.00 uur.

Je kan de beurs bezoeken zonder vooraf een coronatest te doen of in het bezit te zijn van een vaccinatiebewijs. Ook een mondkapje is niet verplicht. Verder is de opzet wel geheel conform de RIVM-richtlijnen.

Wil je hierbij aanwezig zijn? Aanmelden kan hier.

Jeroen de Hooge

Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.

Verder lezen over E-Commerce

Producten EasyToys liggen nu ook in de schappen bij Kruidvat

Kruidvat gaat vanaf 23 september een aantal erotische producten verkopen van EasyToys. De speeltjes en aanverwanten komen te liggen in 1.200 winkels in Nederland en België en natuurlijk ook online op Kruidvat.nl. Dankzij deze overeenkomst verdubbelt de erotische webshop in één keer zijn aanwezigheid in het Nederlandse en Belgische winkelbestand.

Online23.09.2024

Producten EasyToys liggen nu ook in de schappen bij Kruidvat

Consument is onvoldoende geïnformeerd over duurzaamheid van online winkelen

De Nederlandse consument geeft steeds meer geld uit online, maar ook steeds meer waarde aan duurzaamheid. Er is alleen wel werk aan de winkel voor webwinkels. Uit onderzoek van Thuiswinkel.org  blijkt namelijk dat consumenten niet voldoende zijn geïnformeerd over duurzaamheid van online winkelen. Daarnaast wordt de impact van het gedrag van consumenten ook nog vaak onderschat.

Online04.09.2024

Consument is onvoldoende geïnformeerd over duurzaamheid van online winkelen

Albert Heijn opent een nieuw gemechaniseerd Home Shop Center

Boodschappen doen, steeds vaker doen we dat vanuit huis op je smartphone of vanachter een laptop. En dat merkt ook Albert Heijn. Daar zien ze de vraag naar online boodschappen dermate sterk toenemen dat ze nu een 2e gemechaniseerd Home Shop Center (HSC) openen, ditmaal in Zwolle.

Online01.07.2024

Albert Heijn opent een nieuw gemechaniseerd Home Shop Center

en zet in op verdere groei e-commerce
Catawiki komt met een ‘nu kopen’ functie

Catawiki introduceerde vandaag een aantal nieuwe functies, waaronder de mogelijkheid voor kopers om de hele veiling over te slaan en het object direct te kopen voor een vaste prijs. In 2023 liepen veel geïnteresseerden het object van hun dromen mis: ze plaatsten een bod maar verloren de veiling. Om dit in de toekomst te vermijden, lanceert Catawiki de optie om iets gelijk te kopen. Dankzij deze functie kunnen kopers ervoor kiezen om een object meteen te kopen in plaats van de duur van de veiling af te wachten.

Online27.06.2024

Catawiki komt met een ‘nu kopen’ functie

Daarmee skip je de veiling
5 x waarom een goede verpakking telt bij webshops

Als je iets bij een kleine webwinkel bestelt, zeker als het een op papierwaren of cadeautjes toegespitste webshop is, dan weet je dat je vaak dat beetje extra kunt verwachten.

Online17.06.2024

5 x waarom een goede verpakking telt bij webshops

Een nieuwe editie van het Sprints & Sneakers Festival

Het Sprints & Sneakers Festival is terug voor zijn derde opeenvolgende jaar van succes, op 30 augustus 2024 in Thuishaven, Amsterdam. Na twee achtereenvolgende edities, breidt het thema van dit jaar ‘A New Definition of Growth' de grenzen van groei en impact verder uit.

Events30.05.2024

Een nieuwe editie van het Sprints & Sneakers Festival

A New Definition of Growth
​Webshops pas op: de nieuwe cookiewet wordt volop overtreden

We horen wel veel over de Digital Markets Act vanuit het oogpunt van grote techbedrijven, maar vergis je niet: ook als je een kleine webshop runt krijg je hiermee te maken. Sinds vorige week is er nieuwe cookiewetgeving...

Online11.03.2024

​Webshops pas op: de nieuwe cookiewet wordt volop overtreden

Kledingtips voor mannen: waar moet je op letten?

We willen er allemaal goed uitzien. Toch is dat niet altijd even gemakkelijk. Er zijn ongelooflijk veel kledingstijlen en velen van ons hebben geen idee wat nou het beste bij ze past. Bovendien is het misschien niet je g...

Lifestyle18.02.2024

Kledingtips voor mannen: waar moet je op letten?

Verder lezen over Webwinkel Vakdagen

Succesvolle editie van de Webwinkel Vakdagen: 2 dagen vol inspiratie

Na twee jaar keerden de Webwinkel Vakdagen eind juni dan eindelijk terug in originele vorm in de Utrechtse Jaarbeurs. Dagen met een volle beursvloer, vele bezoekers en inspirerende sprekers. Dé e-commerce beurs van de B...

Events18.08.2022

Succesvolle editie van de Webwinkel Vakdagen: 2 dagen vol inspiratie

​4 keynotes die je niet mag missen op de Webwinkel Vakdagen

Het is bijna zover: op 29 en 30 juni vinden de Webwinkel Vakdagen weer plaats. Tijdens het grootste e-commerce event in de Benelux komen volop interessante en vooraanstaande sprekers vertellen over hun ervaringen. De mar...

Marketing21.06.2022

​4 keynotes die je niet mag missen op de Webwinkel Vakdagen

​De voordelen van bug bounty-programma’s voor kleine en grote bedrijven

Hoge bomen vangen veel wind, maar dat wil niet zeggen dat ook de kleinere struiken wel eens de lijden hebben onder een storm. Plus, als het gaat om klantgegevens, dan maakt het niet uit hoe groot of klein je bent: dan mo...

Technology10.06.2022

​De voordelen van bug bounty-programma’s voor kleine en grote bedrijven

​Inspiratie opdoen op de Webwinkel Vakdagen: meld je nu aan

Over een paar weken is het zover: de zomereditie van de Webwinkel Vakdagen vindt dan weer plaats in de Utrechtse Jaarbeurs. Ben je een online professional of ondernemer? Op het grootste e-commerce event van de Benelux do...

Marketing07.06.2022

​Inspiratie opdoen op de Webwinkel Vakdagen: meld je nu aan

​Bezoek de Webwinkel Vakdagen: 3 tips!

Eind juni 2022 vinden de Webwinkel Vakdagen weer plaats in de Utrechtse Jaarbeurs. Hier hoor je alles over de laatste trends op het gebied van online shoppen en doe je volop inspiratie op tijdens lezingen van interessant...

Marketing12.05.2022

​Bezoek de Webwinkel Vakdagen: 3 tips!

​Digitale ambities? De Webwinkel Vakdagen komen er weer aan

Mensen waren al minder in fysieke winkels aan het shoppen, maar online heeft de laatste jaren helemaal een vlucht genomen. Het is voor iedereen met een retailhart dan ook belangrijk om online aanwezig te zijn. Twijfels?...

Events19.04.2022

​Digitale ambities? De Webwinkel Vakdagen komen er weer aan

Alle seinen staan op groen voor de Webwinkel Vakdagen Summer Edition

Na een lange tijd van noodgedwongen afwezigheid opent de Webwinkel Vakdagen op 7 en 8 juli aanstaande haar deuren in Jaarbeurs Utrecht. Een bijzonder moment, met een iets andere datum en uitvoering dan je gewend bent. Da...

Events03.06.2021

Alle seinen staan op groen voor de Webwinkel Vakdagen Summer Edition

Grootste vakbeurs voor digital commerce gaat door
​Webwinkel Vakdagen: recordaantal bezoekers op weer een succesvolle editie

Op 29 en 30 januari was er alweer de 14e editie van de Webwinkel Vakdagen, en dat was weer een daverend succes. Overvolle stands bij zo'n beetje alle exposanten, wachtrijen bij de lezingenzalen, en niet geheel verrassend...

Events06.02.2020

​Webwinkel Vakdagen: recordaantal bezoekers op weer een succesvolle editie