Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Luchtvaartmaatschappij Air France is op twee vliegvelden in Azië, Singapore en Osaka, gestart met een nieuw concept. Passagiers kunnen voortaan tijdens het wachten op het boarden een spel spelen tegen elkaar en de winnaar krijgt een plek in businessclass. Op schermen in de wachtruimte kan iedereen de tussenstand van de #upgradechallenge zien en zo bijhouden wie er gaat winnen.
Deze stunt is opgezet om de nieuwe businessclass te promoten in Azië. De passagiers vliegen voortaan nog luxer en hebben meer ruimte en comfort om lekker te slapen tijdens de vlucht.
Verder lezen over Viral Marketing
Mobile17.04.2024
Heineken introduceert telefoon die amper iets kan: Boring Phone
Advertising15.04.2024
Bijzondere marketingcampagne McDonald’s: billboard ruiken
Marketing23.02.2024
Paarse koeien willen Tony’s Chocolonely verbieden in Duitsland
Events11.10.2023
5 x waarom bedrijven zich allemaal storten op ADE
Marketing18.08.2023
HEMA lanceert SLAYMA Roblox-collectie in de populaire game
Rookworstkettingen, tompoucejurkjes en hotdogtasjesMarketing10.03.2023
Dit zijn de finalisten van de Beste Brabantse Marketeer van 2022
DC Business30.11.2021
Een iconische Black Friday
DC Business13.09.2021