Sophie studeert Journalistiek in Tilburg. Ze is dol op sushi en notitieboekjes. Ze schrijft het liefst over Kickstarter campagnes en blogt voor DutchCowboys, StyleCowboys en Travelvalley
De lucht van net gemaaid gras of de geur van zonnebrandcrème. Het zijn allebei geuren die heel veel mensen doen terug denken aan de vakantie. Holiday Autos speelde hier op in door een wel hele aparte automaat neer te zetten op een treinstation in een buitenwijk van London.
In de automaat van het verhuurbedrijf zaten namelijk geen gevulde koeken of cola, maar flesjes met typische vakantiegeuren. De prijs voor één flesje? Een tweet met de hashtag #SmellsofSummer.
Bekijk het filmpje voor de reacties van de voorbijgangers!
Populair
De populairste geur is volgens het bedrijf ‘pas gemaaid gras’. Maar liefst 69 procent van de voorbijgangers koos deze variant. Ook BBQ (40%), Zonnebrandcrème (39%) en Zeelucht (38%) waren erg populair.
Verder lezen over Viral Marketing
Mobile17.04.2024
Heineken introduceert telefoon die amper iets kan: Boring Phone
Advertising15.04.2024
Bijzondere marketingcampagne McDonald’s: billboard ruiken
Marketing23.02.2024
Paarse koeien willen Tony’s Chocolonely verbieden in Duitsland
Events11.10.2023
5 x waarom bedrijven zich allemaal storten op ADE
Marketing18.08.2023
HEMA lanceert SLAYMA Roblox-collectie in de populaire game
Rookworstkettingen, tompoucejurkjes en hotdogtasjesMarketing10.03.2023
Dit zijn de finalisten van de Beste Brabantse Marketeer van 2022
DC Business30.11.2021
Een iconische Black Friday
DC Business13.09.2021