Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk vooral blij met bijzondere auto's, verre reizen en coole gadgets. Zijn grootste passies zijn echter innovatie, creativiteit en duurzaamheid.
Aan originaliteit heeft het niet gelegen om een commercial van Nestlé viral te laten gaan. Inzet was om meer aandacht te krijgen voor hun koffie met een ‘naturel-creamer’. De reclamemakers bedachten het Natural Bliss Café met heel duidelijk de nadruk op ‘Natural’ want achter de toonbank stonden baristas poedeltje naakt die gratis koffie schonken. Hoe ‘Natural’ kun je zijn. De verrassing was dat iedereen prachtig was gebodypaint waardoor de bezoekers eerst even goed moesten kijken.
En waarschijnlijk weet je zelf ook niet hoe je zou reageren als je dit zou overkomen. Het idee achter het concept was om aandacht te krijgen voor het feit dat hun creamer ‘all-natural’ is. De gehele dag werden de klanten gefilmd om van de leukste reacties uiteindelijk een video te maken. Wat dat heeft opgeleverd zie je in onderstaande montage die inmiddels ruim 3 miljoen keer is bekeken op Youtube met nog eens 280 duizend impressies op Facebook.
Verder lezen over Viral Video
Social Media10.03.2024
Deze week viral: nieuwe Mario-animatiefilm en de baby van Messi
Social Media25.02.2024
Deze week viral: Leeds’ voetbalfans en dansende beveiliger
Social Media31.01.2024
TikTok verliest morgen waarschijnlijk heel veel muziekopties
Grote artiesten weg: TikTok en Universal ruziënSocial Media21.01.2024
Deze week viral: GTA door Hyundai en heel veel wintersport
Social Media14.01.2024
Deze week viral: feestende voetballer en natuurschoon op Antarctica
Video11.12.2023
De best bekeken YouTube-video’s van 2023 zijn een verrassende mix
Entertainment26.10.2023
Red Bull Rampage 2023: ga hier maar even voor zitten
3.5 uur waanzinnige sportSocial Media15.09.2023