McDonald’s Ice Coupon Machine is verfrissend lekker en origineel #imlovinit

McDonald’s Ice Coupon Machine is verfrissend lekker en origineel #imlovinit

Vorig artikel Volgend artikel

In maart 2015 lanceerde McDonald's de spraakmakende I'm Lovin it 24-campagne. In zo'n beetje alle grote steden over de gehele wereld werden originele en vooral creatieve marketingcampagnes gelanceerd.

Gokken voor een ijsje

Zo ook in Rio de Janeiro waar misschien wel de leukste campagne uit de serie is gehouden. Strandgangers kregen hier de mogelijkheid om voor een 'unieke verrassing' te spelen op een gokautomaat. De gokkast bevatte slecht één knop die je in kon drukken. Hiermee maakt je kans op een heerlijke traktatie. Daarvoor moest je nog wel een extra handeling worden verricht, zoals het nemen van een selfie.

De gelukkige winnaar ontving daarna een 'coole' coupon van ijs die was te verzilveren bij de dichtstbijzijnde McDonald's voordat het ijs helemaal gesmolten was.
De race tegen de klok en het smelten van het blokje ijs in Rio de Janeiro
McDonalds-Im-Lovin-It-24-2
Giga puzzel in Madrid
McDonalds-Im-Lovin-It-24-3
Big 'Big Mac selfie' in Dubai
McDonalds-Im-Lovin-It-24-7
McDonalds photo-boot in Tokyo
Overzicht van alle imloveinit 24 acties over de wereld

Meer content

Henk de Hooge

Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast blogger, strateeg, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies