Annemerel schrijft op haar eigen lifestyle blog en werkt daarnaast als freelance redacteur. Je maakt haar blij met goed eten, nieuwe gadgets en hardlopen
We blijven fan van de marketingacties van IKEA. BookBook, Een interieur ontwerper vinden via Pinterest, Een website op Instagram, slapen via Airbnb.. En nu weer een uitnodiging naar 149 journalisten, voor de opening van een nieuwe IKEA winkel in Kroatië.
Het Kroatische marketingbureau I TO NIJE SVE! wilde de journalisten alvast een kleine experience van de winkel te geven voordat zij de winkel gingen bezoeken. Hoe ze dat deden? Met iets dat je misschien nog wel kent uit de kleuterklas, een kijkdoos.
Voor deze campagne weer IKEA dus net als voor de BookBook campagne weer moderne technologie. Dat maakt IKEA’s campagnes zo goed. Ze zijn niet alleen online erg sterk, ook zonder internet weten ze toch weer te verrassen. Hoewel ze dan wel weer het internet nodig hebben om de campagnes viraal te laten gaan, maar dat terzijde.
Verder lezen over Ikea
Gaming16.04.2024
Het nieuwe gamingmeubel van IKEA klap je gewoon weg
Gadgets10.11.2023
Led-strips: 5 x leuke dingen waarvoor je ze kunt gebruiken
Nieuws27.07.2023
IKEA bestaat 80 jaar: 8 bijzondere wetenswaardigheden
Online03.05.2023
De IKEA-app laat je je huis inrichten met AI
Gadgets18.03.2023
IKEA komt met een supergoedkope speaker die 80 uur meegaat
Gadgets03.11.2022
IKEA’s hub om slimme apparaten mee te bedienen is nu beschikbaar
Gadgets09.10.2022
Smarthomestandaard Matter wordt 3 november gelanceerd
Gadgets14.06.2022