Marloes is oprichter en editor in chief van Travelvalley. Ze schreef ook de boeken Bucketlist Reizen, Bucketlist Stedentrips en Waanzinnige Roadtrips. Ze is gek op schrijven, reizen en hardlopen. E-mail: marloes@travelvalley.nl
Een nieuwe tv kopen is een – op z’n zachtst gezegd – knettersaaie ervaring. Ze lijken allemaal op elkaar, ze kunnen allemaal nagenoeg hetzelfde. Verschillen in kleur zijn marginaal en zie dus maar eens een geschikte televisie uit te zoeken. Prijs zal de doorslaggevende factor zijn. Dat kan anders, bedacht deze ’tv-winkel’ in New York City.
Bezoekers van deze winkel krijgen de schrik van hun leven, als de hoofdpersoon uit de film Rings letterlijk van het scherm springt…
Promo voor Rings
Deze geniale prank is bedacht door de marketingafdeling, verantwoordelijk voor de promotie van de horrorfilm Rings, die begin februari uitkomt. Jeroen tipte ‘m al eerder als eens van de films om naar uit te kijken in 2017. Horror in z’n puurste vorm, daar ga je wel een nachtje wakker van liggen. Maar om deze marketingstunt kun je alleen maar lachen.
Hier is overigens ook de trailer, mocht dit jouw favoriete genre zijn.
Verder lezen over Online Video
Social Media17.04.2024
TikTok betaalt mensen 38 cent per uur om TikTok te kijken
Video08.04.2024
10 populaire wetenschap-YouTubers die je zeker moet volgen
Social Media04.04.2024
Snapchat wil je tijd besparen bij video’s maken
Online28.03.2024
LinkedIn kopieert functie die TikTok heeft bedacht
Online25.03.2024
5 manieren waarop AI je videomeetings gaat beïnvloeden
Technology24.03.2024
OpenAI introduceert AI in Hollywood: vrees acteurs dichterbij
And so it beginsVideo13.03.2024
YouTube op televisie krijgt meer focus op reacties
Social Media06.03.2024