De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Influencer marketing is booming en staat op het punt om van experimentele fase naar vast onderdeel van de marketingmix te gaan. Van gehoorapparaten tot uitvaartverzekeraar en van kapsalon tot camping, voor iedere marketeer is het inmiddels relevant. Maar hoe zorg je ervoor dat je op lange termijn succesvol bent met influencer marketing?
Rocco Stallvord is één van de pioniers op het gebied van influencer marketing en mede-oprichter van We are First, het eerste bureau in Nederland dat zich hierin specialiseerde. Hij schat in dat er in 2017 in Nederland 100 miljoen euro in influencer marketing omgaat. En dat dat bedrag in de komende twee jaar ongetwijfeld zal verdubbelen.
Deze groeispurt zorgt ervoor dat er veel behoefte is aan kennis over influencer marketing. Voor Rocco en zijn team reden om hun jarenlange praktijkervaring te bundelen tot een boek, dat op 1 december aanstaande verschijnt. In #SPON neemt hij je mee in de wereld van influencer marketing en met gouden regels helpt hij je om een eigen strategie te bepalen.
#SPON
Concreet geeft #SPON inzicht in budgetten, verschil in netwerken, het onderscheid in influencers, creatieve mogelijkheden en langetermijndenken. Daarvoor sprak de schrijver met top influencers als Serena Verbon en fotograaf en instagrammer Eelco Roos. Ook komen er marketing directors van merken, managing directors van verschillende bureaus en initiatiefnemers van The Best Social Awards en de Reclamecode Social Media aan bod.
#SPON is sinds begin deze maand in gelimiteerde oplage verkrijgbaar voor € 19,95 via http://wearefirst.nl/spon.
Winnen
Wij van Dutchcowboys mogen 5 exemplaren weggeven. Kans maken doe je door je favoriete influencer te mailen naar spon@wearefirst.nl. De winnaars worden eind december bekend gemaakt!
Verder lezen over Influencers
Social Media06.03.2024
Je kunt meer geld verdienen met lange video’s op TikTok
Social Media16.01.2024
5 tips voor als je een OnlyFans-account wil beginnen
Social Media01.01.2024
Influencers worden te duur, maar er is een oplossing
Gaming25.10.2023
KPN blijft voorlopig partner van de eDivisie
Gadgets25.10.2023
Een pop-up barber op tramstation Leidseplein
Social Media03.10.2023
Werken met influencers? “Je moet weten waar de influencer enthousiast over is”
In gesprek met #sponSocial Media17.08.2023
Influencers moeten kids laten meedelen in hun verdiensten
Social Media18.04.2023
Instagram Reels biedt nieuwe data-inzichten en montage-tools
Verder lezen over Instagram
Social Media25.04.2024
Threads groeit: heeft 150 miljoen maandelijks actieve gebruikers
Social Media11.04.2024
Instagram gaat gevraagd én ongevraagd naakt blurren
Social Media09.04.2024
TikTok lanceert straks een Instagram-copycat: TikTok Notes
Nieuws01.04.2024
1 april 2024: dit zijn de leukste inhakers en grappen
Social Media31.03.2024
Deze week viral: vriendelijke voetballers en verwarde pup
Social Media27.03.2024
Je kind van 13 op social media? Het is op deze plek verboden
Social Media23.03.2024
Deze week viral: Drentse Beyoncé en Star Wars op Empire State
Social Media20.03.2024
Threads toont eindelijk de trending topics
Verder lezen over Social Network
Social Media26.04.2024
TikTok is verboden in de Amerika als het niet wordt verkocht
Social Media25.04.2024
TikTok gaat je toch niet betalen om TikTok te kijken
Social Media25.04.2024
Threads groeit: heeft 150 miljoen maandelijks actieve gebruikers
Social Media24.04.2024
Look between X and Y on your keyboard: wat betekent de viral trend?
Social Media23.04.2024
Veel consumenten bezorgd om nepnieuws rondom verkiezingen
Social Media18.04.2024
Twitch kopieert van social media: komt met TikTok-achtige feed
Social Media17.04.2024
Nieuwe X-gebruikers moeten straks betalen voor ze mogen posten
Social Media17.04.2024