Het alternatief voor een Site takeover, de Magazine takeover

Vorig artikel Volgend artikel
Het alternatief voor een Site takeover, de Magazine takeover

Originele actie van MediaMonks, het bureau bestaat 10 jaar en heeft om dit te vieren het blad Emerce volledig overgenomen. Deze Magazine takeover betekent dat het het nieuwe nummer wat zojuist is verschenen geheel overgenomen en gewijd is aan het Hilversumse bureau, van de cover tot en met de advertentie- als redactionele inhoud.

Een speciaal door Emerce samengesteld team van journalisten heeft drie maanden nauw samengewerkt met de medewerkers van het digitale productiebureau. Alleen de introtekst is van Emerce, waarin de geknevelde uitgever en hoofdredacteur uitlegt dat het blad eenmalig overgenomen is. Gijs Vroom van Emerce: 'Het was voor ons een experiment om in plaats van een website take over, een magazine volledig over te laten nemen. De manier waarop we dit nu doen, is met vakbladen in Nederland nog niet vertoond. Het geeft veel energie om met een sponsor zo'n enorme productie neer te mogen zetten'.

Het bureau is benieuwd naar de reacties. Je kunt het magazine Downloaden op deze url, waar je ook een reactie kunt achterlaten: www.mediamonks.com/emerce.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies