Marketing27.05.2009

Nationale Marketingdag drukker dan vorig jaar


nationale-marketingdag-drukker-dan-vorig.jpg
nationale-marketingdag-drukker-dan-vorig.jpg

Met nog ruim 4 weken te gaan voor de start van de Nationale Marketingdag lijkt het erop dat het event veel beter bezocht gaat worden dan vorig jaar. Vooralsnog hebben ontving de organisatie bijna 1750 bezoekersaanmeldingen, ruim 30 aanbieders zullen er hun producten en diensten onder de aandacht brengen en met 50 goede sprekers uit binnen- en buitenland zit het congresdeel ook vol.

Met name de aansluiting van nrc*next als mediapartner zorgde in de loop van vorige week voor een flinke boost in registraties. Al met al is de dag in omvang en impact al ruim voorbij de toch redelijk uitgebreide eerste editie in 2008, toen ruim 1200 marketingprofessionals kwamen luisteren naar zo’n twintig sprekers.

Marcel Matthijsse, organisatiemanager van het congres: “We communiceren liever geen maximum aantal bezoekers, maar de locatie – het NBC in Nieuwegein – heeft uiteraard wel een maximumcapaciteit. Bovendien zullen we de traffic rond de presentatieruimten in goede banen moeten kunnen leiden, dat vraagt nogal wat organisatietalent. Vorig jaar moesten we mensen soms teleurstellen omdat de maximale zaalcapaciteit binnen korte tijd was bereikt. Reden waarom we dit jaar een groot aantal extra zalen inzetten. Je mag gerust spreken van een marketing ‘event’, dat zal iedere bezoeker straks kunnen beamen.”

Wil je er nog heen? Registreren kan hier.

Verder lezen over PR

​Edelman versterkt sectorleiderschap met nieuwe benoemingen in EMEA

Edelman, een van ‘s werelds grootste communicatie- en PR-bureau's, heeft verschillende mensen in de EMEA regio (Europa, het Midden-Oosten en Afrika) benoemd om het leiderschap van verschillende sectoren en praktijken t...

DC Business21.12.2023

​Edelman versterkt sectorleiderschap met nieuwe benoemingen in EMEA

​Digital Marketing Summit: PR meets Marketing

Op donderdag 16 juli presenteren grote namen in PR en marketing tijdens de Meltwater Digital Summit: PR Meets Marketing. Verwacht presentaties van onder andere de global CMO van CocaCola, de CMO van Burger King en de EME...

DC Business10.07.2020

​Digital Marketing Summit: PR meets Marketing

Een gouden tweede jeugd voor PR: Influencer-PR 2.0

Oud-Playboy, schrijver en bescheiden mediadeskundige Jan Heemskerk ziet een gouden tweede jeugd voor de PR! Zijn tip: vol op de influencers gaan! Maar wel met gezond verstand. “Het loket free publicity is gesloten”...

Online21.04.2020

Een gouden tweede jeugd voor PR: Influencer-PR 2.0

​Waarom free publicity een goede basis is voor een contentstrategie

Herken je dit: …Wij zijn een jong en dynamisch bedrijf…Wij ontzorgen onze klanten…Wij staan voor onze klanten klaar…Bij ons telt alleen het allerbeste…Bij ons staat de klant centraal Ik daag je uit eens te te...

Online21.03.2019

​Waarom free publicity een goede basis is voor een contentstrategie

5 redenen waarom visitekaartjes nog steeds nuttig zijn in 2018

Visitekaartjes. Wie kan de scène uit American Psycho vergeten waarin yuppie Wall Street-types elkaar proberen te overtroeven met wie het smaakvolste kaartje heeft. Maar zijn visitekaartjes in deze tijd van technologie,...

DC Business17.06.2018

5 redenen waarom visitekaartjes nog steeds nuttig zijn in 2018

Beste escape room ever: 13 uur in een rijdende trein door Finland

Als je het nog niet had meegekregen: er komt binnenkort een nieuwe versie van Murder on the Orient Express in de bioscopen. Een beetje promotie is dan nooit weg, dus heeft 20th Century Fox samen met de Finse spoorwegen i...

Entertainment23.11.2017

Beste escape room ever: 13 uur in een rijdende trein door Finland

Murder on the Orient Express in het echt
Het PR-drama van United Airlines gaat viral

Het incident van luchtvaartmaatschappij United Airlines heeft inmiddels zo’n beetje alle nieuwsrubrieken en media wel weten te halen. Tijdens een vlucht die letterlijk was overboekt, wat zoveel betekent als dat er meer...

Social Media12.04.2017

Het PR-drama van United Airlines gaat viral

Man hard op weg naar meeste retweets ooit om gratis kipnuggets

Het begon ofwel als een heel goed uitgekiende PR-move van Burgerketen Wendy's, of als grap van random Twitter-gebruiker Carter Wilkerson. Hij vroeg aan het bedrijf op Twitter hoeveel retweets hij moest krijgen voor een j...

Social Media10.04.2017

Man hard op weg naar meeste retweets ooit om gratis kipnuggets

gratis PR-stunt voor burgerketen Wendy's