Marketing23.02.2009

Top of Flop 2008


top-of-flop-2008.jpg
top-of-flop-2008.jpg

Morgen is de jaarlijkse Top of Flop sessie om 15.00 uur in de Rode Hoed in Amsterdam.

Welke interactieve ontwikkelingen uit 2008 mogen niet ontbreken in de strategie van de marketeer/reclamemaker van 2009? En welke belofte in 2008 werd waarheid en welke stelde teleur?
 
Top of Flop 2008 is een informele sessie met vakgenoten waarin gedebatteerd wordt over de Tops en Flops van 2008. Het debat wordt o.l.v. Ronnie Overgoor in een Lagerhuis-setting gehouden. Tijdens de Top of Flop 2008 wordt er gestemd via het “petje op, petje af” gegeven. Er zullen 10 marketingontwikkelingen die dag worden bediscussiërd waaronder de onderstaande Top 3.

Uiteindelijk zal de sessie een uitkomst met Tops of flops opleveren. Ook zullen de trends voor 2009 worden voorspeld. De Top of Flop lijst met buzzwoorden is ontstaan uit de stemmen die vooraf zijn afgegeven door meer dan 60 communicatieprofessionals.  
 
Over de Top-3, bannering, advertising in social networks en co-creation wordt gedebatteerd door de volgende debaters: Wim Andrea (Clockwork), Sander Dullaart (Favela Fabric), Antoinette Hoes (LeyLines), Suzan Fluitman (Sparkx), Victor Knaap (MediaMonks), Dagan Cohen (DRAFTFCB).