Marketing16.12.2008

Koffiedik kijken


koffiedik-kijken.jpg
koffiedik-kijken.jpg

8 januari 2009 is er in het Koninklijk Instituut voor de Tropen (Amsterdam) een nieuwjaarsevent voor de marketingcommunicatiebranche.

In menig opzicht was 2008 een bijzonder jaar. Maar wordt 2009 al net zo opmerkelijk? En wat staat ons eigenlijk de komende jaren allemaal te wachten op communicatiegebied? Tijdens Koffiedik Kijken wordt er behalve naar koffiedik ook flink in de kristallen bol gekeken. Een aantal toppers uit de media-, marketing- en reclamewereld gaan je vertellen wat je de komende jaren allemaal te wachten staat.

Verder blikken ze kort terug op het voorbije jaar. De sprekers zijn o.a.

Bert Habets – CEO RTL Nederland.
Jan Driessen – Directeur communicatie Aegon en voorzitter BVA.
Marianne van Leeuwen – Internetondernemer (o.a. Miepkniep.nl, Sisteract).
Willem Middelkoop – Financieel journalist en kredietcrisisgoeroe.

Het event is een samenwerking van de IAA en Adformatie.