Marketing07.11.2008

Jeroen Stoop, Makelaarsland winnaar challengers award


Interview met Jeroen Stoop de directeur van Makelaarsland en winnaar van de challengers 2008 prijs van Sprout magazine. Met 3% van de markt en een self serving model waarin consumenten zelf een groot gedeelte van het makelaarswerk doen met een prijsmodel wat met 800 euro gemiddeld 80% goedkoper is dan een standaard makelaar heeft hij de markt van makelaars in nederland sterk beinvloed. Jeroen praat over de achtergrond van makelaarsland, hoe de marktleiders hem probeerde te blokkeren, zijn vorderingen in duitsland en de mix van nieuwe en oude media die hij gebruikt. De andere kandidaten voor de prijs waren TomTom challenger Olivier Chevalier van Cosmic Navigation en mobiel applicatie ondernemer Geert Kolthof van Service2Media

Jeroen de Hooge

Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.