XS4ALL kiest Ogilvy als actiemarketingbureau

Vorig artikel Volgend artikel
XS4ALL kiest Ogilvy als actiemarketingbureau

Internet service provider XS4ALL kiest definitief voor het Amsterdamse reclamebureau Ogilvy voor al haar actiemarketing-activiteiten voor de consumenten- en kleinzakelijke markt. Een brede bureauoriëntatie en een proefperiode van enige maanden ging hier aan vooraf.

Tijdens deze proefperiode hebben XS4ALL en Ogilvy gezamenlijk diverse projecten ontwikkeld en uitgevoerd. Een wervingscampagne rond het 15-jarig bestaan van Nederlands eerste publieke internet service provider was een van deze projecten.

"Ogilvy overtuigt ons met name door hun consequent salesgerichte strategische aanpak en hun goede begrip van het premium merk XS4ALL. Dat is cruciaal voor de doorvertaling naar onze acties", aldus Anouk Noordervliet, Manager Marketing & Communicatie van XS4ALL.

Peter-Paul Blommers, CEO Ogilvy Amsterdam: "XS4ALL gaat met een actievere marktbewerking duidelijk een nieuwe fase in haar bestaan in. Met respect voor het in 15 jaar tijd zorgvuldig opgebouwde merk. Zowel bij eindklanten als business partners."

Jeroen de Hooge

Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digtial content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Behalve...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies