The Rolling Stones zijn dan wel oud, maar niet helemaal gek. Zij pionieren deze maand met een nieuwe manier om te communiceren met hun fans en tegelijkertijd hun nieuwe Martin Scorsese film en soundtrack Shine a Light te promoten.
Op YouTube zijn zij de eerste mega band die invulling gaat geven aan het zogenaamde Living Legends kanaal. Fans kunnen vragen insturen: “submit you questions now, select questions will be answered, especially burning ones” (LeilaFog “Mick, what position do you prefer making sex?”)” en fans kunnen fans eigen videomateriaal toevoegen aan YouTube Living Legends.
Het videokanaal wordt over enkele weken operationeel, maar nu kunnen we Jagger en Richards al aan het werk zien en een kort statement afleggen: “Welcome to the premiere of YouTube’s Living Legends”. In de eerste 24 uur waren er al meer dan 3500 reacties te lezen.
Het kanaal You Tube Living Legends zal in de toekomst vaker worden ingezet om Pop megastars interactief met hun fans te laten communiceren. Voor YouTube zal dit uitstekende mogelijkheden bieden om de wat oudere demographics aan te trekken.
Verder lezen over YouTube
Video08.04.2024
10 populaire wetenschap-YouTubers die je zeker moet volgen
Social Media06.04.2024
Deze week viral: New York, Greta Thunberg en boze buren
Gaming18.03.2024
YouTube-reeks duikt in de Metal Gear-geschiedenis
Video18.03.2024
Hoe Youtube creators wil helpen gewijzigde inhoud met AI bekend te maken
Video13.03.2024
YouTube op televisie krijgt meer focus op reacties
Social Media30.01.2024
TikTok wil dat je horizontale video’s gaat maken
Online19.01.2024
Op deze website spenderen mensen de meeste tijd
Social Media12.01.2024