Wie wordt Marketeer of the Year 2008

Vorig artikel Volgend artikel
Wie wordt Marketeer of the Year 2008

De genomineerden voor de titel Marketeer of the Year 2008 zijn bekend. Colette Cloosterman (commercieel directeur Jumbo Supermarkten), René Repko (directeur marketing Hema) en Jacques Kuyf (algemeen directeur FD Media groep) maken kans op de titel.

Vorig jaar ging de titel "Marketeer of the Year" naar Herwin van den Berg, marketingdirecteur van Heineken Nederland.

De Marketeer of the Year-prijs wordt dit jaar voor de achtste keer uitgereikt, tijdens het evenement Marketinglive! (zie ook Molblog), 3 juni aanstaande. De titel is voor de marketeer die op vernieuwende en succesvolle wijze nieuwe en oude marketinginstrumenten inzet.

De drie genomineerden zullen op Marketinglive! hun case presenteren, waarna de jury de winnaar bekend maakt.

De jury bestaat uit Robert de Groot (winnaar van de prijs in 2003 en vice president marketing & format voor Ahold Tsjechië ), Alexander Ribbink (winnaar van de prijs in 2005 en ceo van TomTom), Hans Hagenaars (winnaar van de prijs in 2006 en marketing directeur ING), Herwin van den Berg (winnaar van de prijs in 2007 en marketing directeur Heineken Nederland), Rosali Waleson (marketing-directeur Alex Beleggingsbank), Hans Molenaar (voorzitter PIM), Frank van Delft (directeur Nima), Sharon Peters-de Vries (USG Capacity) en voorzitter Theo van Vugt (hoofdredacteur Tijdschrift voor Marketing/MolBlog).

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies