![Laura Jenny](https://dutchcowboys.skyberatedev.nl/wp-content/uploads/2024/04/laura-100x100.jpg)
Is ze niet aan het tikken, dan reist ze rond in de wondere wereld van entertainment of op een toffe plek in de echte wereld. Mario is de man van haar leven, Belle is haar beste vriendin en haar laptop is nooit ver weg.
Diablo 4: we hebben er lang op moeten wachten, maar het is slechts een week na release al de bestverkopende Diablo-game tot nu toe: 93 miljoen speeluren zitten er al in het spel (meer dan 10.000 jaar). Heel tof natuurlijk, zeker in een periode waarin we ook een aantal games hebben gezien die het niet waarmaakten. Nu verkoopt Diablo 4 zichzelf bijna vanzelf, maar Blizzard heeft er natuurlijk wel een marketingcampagne voor opgezet. Alleen is die niet overal even goed gekozen.
‘Welkom in de hel’, dat is de slogan van Blizzard. Een zeer passende slogan, want als er iets is dat je al die jaren al te doen hebt in het spel, dan is het afdalen naar de plek waar de Duivel met de scepter zwaait. Alleen had Blizzard besloten om ook in New York reclame te maken voor Diablo, met die slogan: ‘Welcome to Hell’ en dat is toch wat ongemakkelijk, gezien het feit dat New York met zijn oranje luchten op dit moment wel een beetje op de hel lijkt.
De reden voor die oranje lucht komt door bosbranden helemaal in Quebec, Canada. Hoewel het maar liefst 800 kilometer verderop ligt, heeft de al vrij heftig vervuilde lucht van New York er ook last van. Er was gisteren zoveel vervuiling, dat het zelfs invloed had op het dagelijks leven van veel New Yorkers. New York was zelfs tijdelijk de meest vervuilde stad ter wereld. Er hangt enorm veel fijnstof in de lucht en dat is enorm slecht voor het menselijk lichaam. Tien keer zo erg als vervuiling van bijvoorbeeld fabrieken en auto’s.
158.000 hectare aan bos is inmiddels verbrand in Quebec. Het is een combinatie van een lage luchtvochtigheid, sterke wind en onweer waardoor het vuur volop doorgaat. Hoewel er als het goed is nog geen menselijke doden zijn gevallen in het vuur rondom Quebec, zijn er wel heel veel mensen geëvacueerd en is het simpelweg niet de beste omstandigheid om reclame te maken voor de hel. New Yorkers werd ook echt geadviseerd op binnen te blijven. Dat heeft wel weer als voordeel dat misschien weinig New Yorkers de reclame hebben gezien, dat dan weer wel.
Is ze niet aan het tikken, dan reist ze rond in de wondere wereld van entertainment of op een toffe plek in de echte wereld. Mario is de man van haar leven, Belle is haar beste vriendin en haar laptop is nooit ver weg.
Verder lezen over Activision
Gaming23.05.2024
Gaming03.11.2023
Gaming13.10.2023
Gaming08.08.2023
Gaming28.07.2023
Gaming12.07.2023
Gaming05.07.2023
Gaming09.06.2023
Verder lezen over Game
Gaming25.07.2024
Gaming24.07.2024
Gaming18.07.2024
Gaming17.07.2024
Gaming15.07.2024
Gaming10.07.2024
Gaming04.07.2024
Gaming28.06.2024
Verder lezen over Games
Gaming23.07.2024
Gaming05.06.2024
Gaming27.05.2024
Gaming21.05.2024
Lifestyle21.05.2024
Gaming20.05.2024
Gaming16.05.2024
Gaming08.05.2024
Verder lezen over New York
Media21.11.2017
Events01.05.2017
Coffee corner21.12.2015
Video10.12.2015
Advertising02.10.2015
Mobile25.06.2015
Entertainment13.06.2015
Marketing31.05.2015