DC Business is het zakelijke platform van Dutchcowboys en wordt beheerd door Sylvia. Met veel passie en energie helpt Sylvia organisaties en merken gericht te communiceren in het huidige tijdperk van information overload. Zij doet dat door een doordachte inzet van SEO, de DC websites en haar social media kanalen.
Als verkooppartner van het retail platform bol.com krijg je van fintech platform Floryn de kans om sneller groei te realiseren door gebruik te maken van hun kredieten. En dat je ook niet lang hoeft te wachten op inzichten of het financieel mogelijk is of niet voor jou bedrijf is een mooie bijkomstigheid.
Innovatieve technologie
Floryn maakt gebruik van innovatieve technologie zoals machine learning om kredietaanvragen snel te kunnen beoordelen. Het fintech platform kijkt niet naar gedateerde jaarrekeningen, maar met behulp van een koppeling worden banktransacties en andere databronnen – zoals bol.com verkopen – real-time geanalyseerd. Een verkooppartner van bol.com heeft binnen 2 minuten inzicht in zijn financiële gezondheid en mogelijkheden. Daarnaast is een financiering tot €3 miljoen binnen 24 uur geregeld.
Omzet e-commerce bedrijven toegenomen
Volgens het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) is de omzet van e-commerce bedrijven dit jaar toegenomen met 59%. Bij multichannel e-commerce bedrijven is dit zelfs 86% ten opzichte van een jaar eerder. Ook Floryn heeft de afgelopen jaren het aantal kredietaanvragen van e-commerce bedrijven flink zien toenemen en zag de eerste helft van dit jaar haar uitstaande leningen met 44% stijgen. “We zien dat ondernemers weer positief gestemd zijn om te investeren en daardoor een grotere behoefte hebben aan werkkapitaal, in de e-commerce sector in het bijzonder.” zegt Sven van der Biezen, CEO en medeoprichter van Floryn. “In samenwerking met bol.com kunnen we nu veel e-commerce ondernemers helpen om hun groei en ambities te realiseren.”
Hogere acceptatiegraad
Floryn wordt gedreven door technologie, data en processen, waardoor het fintech platform veel efficiënter en nauwkeuriger is dan banken, met als resultaat een hogere acceptatiegraad. Floryn wil met deze nieuwe vorm van krediet voor partners van bol.com haar positie als financier in de e-commerce markt vergroten. Voor partners onderscheidt bol.com zich door dichtbij te zijn, door te laten zien dat bol.com de partner echt snapt. Bol.com denkt bij alle ontwikkelingen eerst aan de ontwikkeling van het platform. Bol.com wil verkopers helpen om aan de toenemende vraag van verkopen op het platform te kunnen blijven voldoen en ondernemen daarbij zo makkelijk mogelijk te maken.
Verder lezen over Bol.com
Online02.10.2023
Bol.com heeft last van AI-boeken: en zijn klanten dus ook
Nieuws26.09.2023
Consumentenbond: Bol.com vraagt woekerprijzen voor Action-spul
Kat in de.. doosOnline05.07.2023
Onveilige producten makkelijk te verkopen via Bol en Amazon
Online28.02.2023
Derde partijen zijn erger dan pop-ups
Nieuws09.12.2022
Bol moet bezuinigen en schrapt 300 banen
Maar volgens de online winkel gaat het niet slechtNieuws10.12.2021
Bol gaat karton ophalen in Amsterdam
Vandaag en morgen rijdt een kartonvreter door de stadMedia21.09.2021
Muziek helpt Alzheimerpatiënten herinneren
en een unieke Wasgij puzzel beschikbaar op bol.comOnline28.07.2021
Pas op voor dropshipping webshops waar je veel te veel betaalt
Verder lezen over E-Commerce
Online11.03.2024
Webshops pas op: de nieuwe cookiewet wordt volop overtreden
Lifestyle18.02.2024
Kledingtips voor mannen: waar moet je op letten?
Online18.12.2023
CO2-uitstoot per verzonden pakket is flink afgenomen
Marketing14.12.2023
ZEEKR opent een flagshipstore in Amsterdam
aan Kalverstraat/RokinDC Business13.12.2023
Digitale Sales-kamers van Shopware brengen e-commerce en sales bij elkaar
Marketing30.11.2023
Een ‘blended’ winkelervaring voor de feestdagen: virtueel en fysiek shoppen
Nieuws21.11.2023
5 dingen om op te letten als je Black Friday shopt
Online13.11.2023