Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk vooral blij met bijzondere auto's, verre reizen en coole gadgets. Zijn grootste passies zijn echter innovatie, creativiteit en duurzaamheid.
Al zolang reclame bestaat zijn vrouwen het mikpunt van suggestieve advertentiecampagnes. Misplaatst, goedkoop en met gebrek aan creativiteit met als misschien wel het meest trieste dieptepunt: de orale suggestie van Burger King. Het reclamebureau, incluis de hamburgerketen, was trots op hun bedenksel, want uiteindelijk haalde de advertentie wel de wereldpers.
Volgens Mashable begon onderstaande video #WomenNotObjects, die duidelijk wil afrekenen met het afschilderen van vrouwen als lustobject in advertenties met een zoekopdracht in Google op ‘objectification of women‘ die onthutsend zoekresultaat geeft van hoe ‘creatief’ de reclamewereld kan zijn.
De campagne #WomenNotObjects“ bedacht door Madonna Badger, co-founder en creative director van een reclamebureau, verdient de aandacht en wil de discussie rond dit onderwerp op gang brengen. De video eindigt met een veelzeggende persoonlijke boodschap ‘I am your mother, daughter, sister, coworker, manager, CEO’.
Verder lezen over Viral Video
Social Media21.04.2024
Deze week viral: ninjakat, crookie en meer
Social Media10.03.2024
Deze week viral: nieuwe Mario-animatiefilm en de baby van Messi
Social Media25.02.2024
Deze week viral: Leeds’ voetbalfans en dansende beveiliger
Social Media31.01.2024
TikTok verliest morgen waarschijnlijk heel veel muziekopties
Grote artiesten weg: TikTok en Universal ruziënSocial Media21.01.2024
Deze week viral: GTA door Hyundai en heel veel wintersport
Social Media14.01.2024
Deze week viral: feestende voetballer en natuurschoon op Antarctica
Video11.12.2023
De best bekeken YouTube-video’s van 2023 zijn een verrassende mix
Entertainment26.10.2023