Philips TV mag slogan 'The best OLED TV you can buy' blijven gebruiken

Philips TV mag slogan 'The best OLED TV you can buy' blijven gebruiken

Vorig artikel Volgend artikel

Philips TV mag volgens de rechter de slogan 'The best OLED TV you can buy' gewoon blijven gebruiken voor zijn OLED TV’s. Het bedrijf gebruikt deze slogan in meerdere uitingen, nadat Philips-model 55POS9002 diverse onderscheidingen had gewonnen. Ook de rechter is nu dus van mening dat deze slogan in de Philips TV-campagnes gebruikt mag worden.

The best OLED TV you can buy

Men is er bij Philips TV altijd van uitgegaan dat er niks mis is met deze slogan, maar is evenzeer blij met de uitspraak van de rechter. Martijn Smelt, CMO bij TP Vision: “Bij Philips TV geloven we in onze producten en we zijn trots op alle awards en positieve recensies. Voor de generatie OLED TV’s van 2017-2018 hebben we veel lof ontvangen en diverse onderscheidingen van onder andere What Hi-Fi, AV Forum, EISA en Red Dot. We hebben altijd geweten dat we een uitstekend product verkopen en zijn dan ook heel blij dat de rechter ons in het gelijk stelt.”

Een groeiende OLED markt

De Philips 55POS9002 ontving meerdere onderscheidingen en werd vooral geprezen om de scherpe prijsstelling in combinatie met de laatste technieken, zoals een P5 picture engine. Mede hierom vonden diverse vakjury’s en consumentenpanels de TV onderscheidend in een almaar uitdijende OLED markt. Elke pixel in het OLED scherm van Philips produceert zijn eigen kleur en licht en is compleet zwart als de TV uit staat.

De diepzwarte pixels genereren een maximaal kleurenpalet en een bijzonder contrast, waardoor de beelden nog levendiger worden. De combinatie van OLED met Ambilight zorgt voor een hele nieuwe beleving: zwart wordt nog zwarter, kleuren komen tot leven en de lichteffecten op de wand maken het scherm nog groter.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies