Advertising01.05.2018

Online buitenreclame regel je voortaan eenvoudig zelf


Ondernemers kunnen al zelf reclamecampagnes runnen op Facebook en bij Google. SOOOH biedt ondernemers nu een soortgelijke manier voor online buitenreclame. En dus kan heel mkb Nederland voortaan rechtstreeks digitale outdoor advertenties vormgeven, uploaden, plannen, publiceren en betalen.

Digital out-of-home advertising

Buitenreclame was nog nooit zo simpel en betaalbaar, aldus Inge Vos, medeontwikkelaar van de SOOOH-applicatie. “Ondernemers kunnen nu via het portal www.suurlandonline.nl rechtstreeks hun digitale outdoor reclame regelen, en dat tegen veel aantrekkelijkere tarieven. Wij verwachten dan ook dat dit een gamechanger wordt binnen digital out-of-home advertising.

Via het gebruikersvriendelijke CMS ‘SmartLoop’, met een voor iedereen te begrijpen advertentie editor, kunnen gebruikers eenvoudig zelf hun advertenties opmaken. Publiceren is mogelijk op de lokale digitale informatiezuilen van SOOOH.

200 LED-schermen

SOOOH (Suurland Outdoor) heeft op dit moment zo’n 200 van die systemen met LED-schermen in 45 Nederlandse gemeenten en er wordt stevig aan de weg getimmerd om dat aantal uit te breiden. De verwachting is dat dit innovatieve platform daar een belangrijke rol bij zal gaan spelen.

Men beschikt over ruim 30 jaar ervaring in outdoor
reclame en is vooral bekend van de plattegrondkasten. 7 jaar geleden heeft het bedrijf uit Eindhoven met succes zijn focus verlegd naar digitale out-of-home communicatie.

Hoe het werkt?

Heel eenvoudig. Je kiest zelf op welke schermen je wil adverteren en voor hoe lang. Na ontvangst van een unieke inlogcode kan je zelf eenvoudig de advertentie aanpassen en/of beheren via een gebruikersvriendelijke webapplicatie: SmartLoop.