Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk vooral blij met bijzondere auto's, verre reizen en coole gadgets. Zijn grootste passies zijn echter innovatie, creativiteit en duurzaamheid.
Citroën heeft een nieuwe reclamecampagne van het merk gelanceerd met de boodschap “Our vision of mobility comes from your desire for freedom”. Het gaat over ons verlangen naar vrijheid. Niet zo maar een boodschap en die je dan ook nog moet zien te combineren met beelden van Citroën die teruggaan naar de tijd van de eerste 2CV.
Citroën heeft de lat hoog gelegd en wil duidelijk maken dat het merk altijd is geïnspireerd door het leven van gewone mensen en het verlangen naar mobiliteit voor opeenvolgende generaties. In de video zappen we terug naar de eerste jaren van het Franse merk en zien we Citroën-modellen die het verhaal moeten vertellen van het verlangen van een lifter naar vrijheid. Zo wordt hij passagier in een 2CV, Type H, Méhari, Citroën CX, Visa GTi, de nieuwe C3 Aircross en de nieuwe C4 Cactus hatchback. Aan het einde van de video kijkt hij verlangend naar de CXPERIENCE-concept auto, het studiemodel voor de toekomst. Het eindresultaat is een prachtig staaltje visual storytelling (met heerlijke muziek).
Om de video op alle denkbare platformen te promoten is gekozen voor versies 30, 45 en 60 seconden, evenals een uitgebreide digitale versie van 90 seconden. De opnames zijn gemaakt in de Sierra Nevada en in de omgeving van Barcelona.
Muziek: Take The Long Way Home
Artiest: Roger Hodgson (Supertramp)
Verder lezen over Citroën
Automotive29.03.2024
5 tips als je een auto wil gaan kopen
DC Business26.03.2024
Internationale media-drive van nieuwe Stellantis Pro One Bedrijfswagens
Automotive25.01.2024
Citroën ë-C3 nu in de winkel
Automotive05.07.2023
Rise of the microcars: de leukste micro-auto’s op een rij
Automotive27.01.2023
Citroën Ë-C4 X fastback en het einde van de SUV
Automotive15.12.2022
Waterstof-elektrische bussen van Opel, Peugeot en Citroën komen naar Nederland
Automotive29.09.2022
Citroen Oli hoe leuk kan een conceptcar zijn
Automotive27.09.2022
Dit is de nieuwe, moderne merkidentiteit van Citroën
Nothing moves us like CitroënVerder lezen over Commercial
Events14.02.2022
Super Bowl LVI: dit waren de leukste commercials
Duurste reclamespotjes van de wereldMobile02.01.2022
Apple gebruikt angst om haar Watch te promoten
Gadgets02.10.2021
Moeten we advertenties accepteren op gadgets die we betalen?
Advertising23.07.2021
De Olympische Spelen starten vandaag: dit zijn de beste commercials
Marketing31.07.2020
Heb jij Nike’s nieuwe spectaculaire commercial al gezien?
Professionele atleten en amateurs komen samenAdvertising31.01.2020
Ster Gouden Loeki 2019: dit zijn de 10 finalisten
De mooiste en beste commercialsAdvertising27.09.2019
Albert Heijn heeft een nieuwe ‘supermarktmanager’ gevonden
Opvolger Ilse in nieuwe commercials te zienAdvertising19.07.2019
1.677 regisseurs voor nieuw spotje met Jean-Claude Van Damme
Verder lezen over Online Marketing
Marketing06.03.2024
OBI4wan, Spotler en Squeezely samen verder als één organisatie
Online22.01.2024
Community Manager Appreciation day: wat doet een Community Manager?
Social Media28.12.2023
Deze merken hebben Snapchat helemaal begrepen
Marketing14.12.2023
Google: ‘Dit zijn de digitale marketingtrends van 2024’
DC Business26.10.2023
Growth hacken: waarom dat anno 2023 zo populair is
Marketing08.09.2023
10 slimme, toepasbare lessen over marketing en werk vanaf Inbound 2023
Marketing06.09.2023
HubSpot komt met HubSpot AI: generatieve AI voor MKB’s
Marketing18.08.2023