Annemerel schrijft op haar eigen lifestyle blog en werkt daarnaast als freelance redacteur. Je maakt haar blij met goed eten, nieuwe gadgets en hardlopen
International topmodel en actrice Cara Delevingne neemt het stokje over van beste vriendin Kendall Jenner als boegbeeld van de Release the Beast Magnum campagne. Cara speelt in de nieuwe korte film Release the Beast samen met modeontwerper en Moschino’s creative director Jeremy Scott. De film is ter introductie van drie nieuwe Magnum-smaken.
Jeremy Scott is niet alleen een van de personages van de korte film, hij schetste ook de ‘beasts’ die naast Jeremy en Cara de hoofdrol spelen. De ‘beasts’ zijn tot leven gebracht door de legendarische animator Uli Meyer, die vooral bekend is van ‘Who Framed Roger Rabbit’. In de film proberen de beesten Cara’s Magnum Double te pakken krijgen, terwijl ze à la Cara zelfverzekerd door de stad loopt.
Cara over deze samenwerking: “What I love about this film is it’s all about indulging in life’s little pleasures. Plus, how could making a film with Jeremy Scott about ice cream not be awesome? Delicious from beginning to end :)”
Jeremy Scott: “The collaboration with Magnum, from designing the beasts to directing the film has been beyond fun for me. Working with Cara was amazing, and being bold with fashion is something I try to bring to life in my work every day. Fashion is that element of expression that gives you pleasure and allows for you to show off your personality and attitude. It’s fun to be able to give people that outlet! I’m so excited for you to see what we’ll be sharing in Cannes – watch out for the beasts!”
Wat de drie nieuwe Magnum Double smaken precies zijn, daar moeten we nog even op wachten. Op donderdag 18 mei wordt dit tijdens een spectaculair evenement tijdens het Cannes Filmfestival bekend gemaakt. Cara en Jeremy zullen hierbij aanwezig zijn en dan zal ook duidelijk worden welke andere ‘speciale rol’ zij zullen spelen. We houden je op de hoogte.
Bekijk de korte film met Cara Delevingne en Jeremy Scott hieronder. Wie heeft er niet meteen heel veel zin in een lekker ijsje? Het mag dan nog niet echt zomers aanvoelen, de zon schijnt in ieder geval wel.
Verder lezen over Mobile Advertising
Advertising15.04.2024
Bijzondere marketingcampagne McDonald’s: billboard ruiken
Advertising13.02.2023
Telecom operators ontwikkelen eigen (mobiel) advertentiesysteem
Mobile16.05.2022
Mobiele rekening betalen met gamen en advertenties
Amerikaanse provider wil korting geven in ruil voor dienstenSocial Media17.09.2021
WhatsApp experimenteert met ‘Gouden Gids’ functie
Straks niet alleen reclame, maar ook een bedrijvengids in de chat-appVideo18.06.2020
Spotify komt met nieuwe optie voor video-ads
Advertising11.10.2018
Programmatic advertising groeit ook in 2018 gewoon door
Social Media18.04.2018
Voor 14 dollar per maand geen advertenties op Facebook?
Advertising06.02.2018